Aviseringar
Rensa alla

efterlyser


Lounge:

trodde d ej innefattade diskning o lagning av mat?? eller görere????????? =)=)=)=)

Klart det gjorde 🙁 du diskade säkert nån gaffel när jag var sjuk. så denna tråd knäckte mig. jag är en knäckt man nu. Men jag reser mig nog.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Om jag får ta del av mat och husrum fine.

deal! när kmr du

El Guaje:

Klart det gjorde 🙁 du diskade säkert nån gaffel när jag var sjuk. så denna tråd knäckte mig. jag är en knäckt man nu. Men jag reser mig nog.

näääääääääämen du

du stod ju på min lista över d jag vill helst kmr och diskar hos mig

d ska du veta


   
SvaraCitera

Lounge:

du orkar inte vänta

🙁

Hehe jo det gör jag.


   
SvaraCitera

Lounge:

deal! när kmr du

Skidar till Tjockholm, tar uppskattningsvis en halvtimme för mig i egenskap av average dalmas.


   
SvaraCitera

Lounge:

du stod ju på min lista över d jag vill helst kmr och diskar hos mig

åh tack nu vart jag glad igen. antar att du sett min teknik =) finns ingen som diskar som jag.

Kommer förbi nån gång då, när vet jag inte om jag vill säga för då kanske du inte öppnar dörren.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:

Hehe jo det gör jag.

stackars katt 🙁 rådissad

dazed:

Skidar till Tjockholm, tar uppskattningsvis en halvtimme för mig i egenskap av average dalmas.

en halvtimme?? tja alltså sry men man har ju hört om snabbare dalmasar.. känns inte som du anstränger dig tillräckligt..

El Guaje:

antar att du sett min teknik =) finns ingen som diskar som jag.

ja det är som konst, halleluljah!

El Guaje:

Kommer förbi nån gång då, när vet jag inte om jag vill säga för då kanske du inte öppnar dörren.

men jag öppnar inte dörren för ngn som inte väntas så you better tell me when!!


   
SvaraCitera

Lounge:

stackars katt 🙁 rådissad

Nu ska du inte va sån! [sad][cry]


   
SvaraCitera

Lounge:

men jag öppnar inte dörren för ngn som inte väntas så you better tell me when!!

okej va sån då. då blire strax


   
SvaraCitera

Lounge:

en halvtimme?? tja alltså sry men man har ju hört om snabbare dalmasar.. känns inte som du anstränger dig tillräckligt..

Fan jag måste ju stanna och handla på vägen, vet du hur länge man få stå i willys köer? Dom snåla asen tar hellre gift än att öppna en ny kassa vid rusning.


   
SvaraCitera