Aviseringar
Rensa alla

EFTERLYSES


Ämnesstartare

Zapetta:

KOM HEM TILL NINTENDO NU AXEL!!!!!

Mm eller så kan han i alla fall hitta ett eluttag så att hans mobil börjar leva!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mm eller så kan han i alla fall hitta ett eluttag så att hans mobil börjar leva!

ett eluttag hemma hos dig!!
sätter i halsen för jag blir så upphetsad (ej på ett snuskigt sätt) [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

gå ut och leta med ficklampor

Vi har varit ute och letat där han borde ha varit! Problemet är ju att vi inte har någon aning om vart han kan vara, när han inte var vid hållplatsen/i närområdet runt hållplatsen, vi vet inte om han lämnat Gävle och i så fall hur eller om han är framme i Sandviken och irrar runt. Känns ju säkrare att vänta i lägenheten i fall han skulle hitta hit (om han går eller liftar), för då har vi en möjlighet att släppa in honom i lägenheten, tänk om vi går ut och irrar runt och går om varandra? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

tänk om vi går ut och irrar runt och går om varandra?

åh, det är kanske bäst då ja. tänkte mest om han var nära och hade svårt att hitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oki, nu kom han! Elak chaufför lät honom ej åka, så han fick ta en mycket senare buss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev så lättad när jag hörde [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ! Blev ledsen. Grät på folk så att dom gav mig busspengar. Vill skriva insändare i tidning och säga: "Dessa snälla killar vet vad med mänsklighet är, till skillnad från en viss busschaufför som lämnade mig pank och utan telefon i en främmande stad! Med mänsklighet kan inte köpas för pengar!" [love]


   
SvaraCitera