Aviseringar
Rensa alla

Efterlysning


Raderat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okänd:

Så ni gör hela vårt samhälle en tjänst om ni bidrar med information som kan leda till att denna mans riktiga identitet avslöjas.

Är inte det polisens jobb?

Torde det inte vara enklare att ställa frågan till någon administratör på sidan istället?
Förslagsvis:
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=3

De kan säkert hjälpa dig med dina frågor och sedan ta kontakt med polisen. Ett tips är även att du skaffar lite mer kött på benen innan du anklagar olika användare. Är det inte bättre att brottsoffren, som varit i kontakt med honom och säkerligen minns hans bild bättre än du, kollar upp detta istället?

Det är olagligt att hänga ut personers identiteter på internet i de här sammanhangen. Det är även olagligt att uppmana andra att göra det. Bara så att du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu säger jag en sak jävligt tydligt här: INGA användarnamn ska skrivas ut i denna tråd. För allt ni och jag vet kan det här precis lika gärna vara en bluff eller någon som är ute efter att jävlas med användare.

Har ni någon information så får ni väl PM:a "okänd" eller så, men alla försök att identifiera personen i denna forumtråd blir i praktiken och med tanke på anklagelserna en form av förtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raderat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd fyller ingen annan funktion nu än att smutskasta någon som en del kanske känner igen, utan att vi egentligen har några källor för någonting av det här. Jag raderar allt utom själva signalementen, så får det tas via PM om någon känner till vem detta är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera