Aviseringar
Rensa alla

EFTERLYSNING : Vem var användaren "namensermanpo" ???


Ämnesstartare

Denna mystiska person har jag uppfattat har en mycket speciell världssyn. Han svarade mig olikt alla andra i en tråd vilket öppnade upp mina ögon för nya perspektiv på saker och ting. Han och jag skickade endast ett par PM's till varandra men plötsligt efter att jag svarade försvann han upp i rök! Närmare bestämt: raderade kontot.

Om du, "namensermanpo" ser det här, ta kontakt med mig genast! Jag kräver en förklaring till ditt plötsliga försvinnande.

Återkom, tack!


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

Det var din mamma.


   
SvaraCitera

han stalkade mig [mad]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Är jag ju... [wink]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Det var din mamma.

Det var din pappa.

enhimmelskdrog:

han stalkade mig

Hurdå? Vad gjorde han ?

Motborgare:

Är jag ju...

Verkligen? Förklara dig då. Skicka ett PM och säg vad det var vi pratade om i tidigare PM's annars tror jaginte på dig!


   
SvaraCitera

diamond_:

Hurdå? Vad gjorde han ?

alltså, han citerade mig hela tiden och chattade med mig i random trådar, kändes som stalking [no-no]


   
SvaraCitera

diamond_:

Det var din pappa.

Nej, min pappa befattar sig inte med IQ-befriade bimbos, sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså, han citerade mig hela tiden och chattade med mig i random trådar, kändes som stalking

jvälar :O :S hmmmmmmmmmm.

Maj Lis Lööw:

Nej, min pappa befattar sig inte med IQ-befriade bimbos, sorry.

Men han betaffar sig med en intelligent vacker ung tjej som mig, men jag dissade honom direkt, han är ju pappa till en smutsig dammvippa [surprised]


   
SvaraCitera

diamond_:

jvälar :O :S hmmmmmmmmmm.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

diamond_:

han citerade mig hela tiden och chattade med mig i random trådar, kändes som stalking

diamond_:

Denna mystiska person har jag uppfattat har en mycket speciell världssyn. Han svarade mig olikt alla andra i en tråd vilket öppnade upp mina ögon för nya perspektiv på saker och ting.

http://en.wikipedia.org/wiki/Schizophrenia


   
SvaraCitera

diamond_:

Men han betaffar sig med en intelligent vacker ung tjej som mig, men jag dissade honom direkt, han är ju pappa till en smutsig dammvippa [surprised]

Jag vet inte vad som menas med betaffar, men du tar nog miste för han befattar sig inte med retards som inte kan stava heller.


   
SvaraCitera

Dold text: Kontaktannons?


   
SvaraCitera