Aviseringar
Rensa alla

EGALIA i stockholm, vad tycker ni?


Ämnesstartare

var där nyligen, det har blivit något slags emohäng, alla emos från plattan drar dit. Det förstör lite grejen tycker jag eftersom de bara springer runt och pratar om sex, låtsas ha lesbiskt sex på toan.. sitter och hardcorehånglar i varje hörn (note: endast hetero-personer). Det känns inte alls som en hbtq-fristad, själv fick jag sneblickar från personalen för att jag nämde ordet alkohol(man får inte yttra sig om varken droger eller någonting sånt eftersom folk tydligen känner sig pressade att hålla på med sånt då)....

När min kompis skrattade åt roliga rubriker i en tidning (som råkade vara qx) så såg de ut att vilja slänga ut oss. Det roliga hade INGENTING med hbtq att göra. Råkade bara vara ännu en rolig rubrik som i vilken tidning som helst.

vad säger ni om egalia i nuläget? [tard]


   
Citera

har inte varit där men länge funderat på att gå dit. Du får jättegärna berätta mer om hur det är där om du vill [cute]
Har varit utanför ett par ggr med en kompis, det verkar verkligen vara värsta EMOhänget som du säger med tanke på de som går in :O Lite tråkigt tycker jag men har ju aldrig vart där inne så vet iof inte hur det är


   
SvaraCitera

Men åhhh, jag som hade planer om att gå dit. Det verkar vara det enda stället för oss LGBT-personer som är för unga för att hänga på barer och sånt... Dumma hipsters och emon som ska förstöra den i stort sett enda fristaden för unga queers i stockholm. Fuck. :c


   
SvaraCitera

Men gud vad tråkigt! Tänkte ju samla mod och gå dit när dem öppnar igen i Augusti... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju en ide att gå dit ändå! dra med vänner och få dit det sköna folket igen 🙂


   
SvaraCitera