Aviseringar
Rensa alla

Egen Designad tatuering


Ämnesstartare

Brukar tatuerae tillåta egendesignade tatueringar?o:
Isåfall, brukar det kosta mera?


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför skulle de inte göra det och varför skulle det kosta mer?


   
SvaraCitera

Såklart de gör, och varför skulle det kosta mer?


   
SvaraCitera

Nej, de får aids då.


   
SvaraCitera

Om något så borde de ju föredra det, såvida den inte är för komplicerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själasvälten:

Såklart de gör, och varför skulle det kosta mer?

Ärsch bara jag som är allt annat än insatt hur i det är.
Jag vet inte, kanske det inte gör då, tänkte bara på ifall man har med en massa märkliga mönster och krumlirurer i sin design så kanske att dom skulle öka kostnaden men det kanske inte är så då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Nej, de får aids då.


   
SvaraCitera

Silent silvershadow:

märkliga mönster och krumlirurer i sin design så kanske att dom skulle öka kostnaden

Ja, delvis för att det tar tid; blir dyrare. Men det kostar ju inte mer med ett egendesignat motiv som är krångligt, än ett färdigt.

På många tatueringstudios har de inte ens en "dessa-är-tråkiga-men-du-vill-ha-dem"-pärm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Ja, delvis för att det tar tid; blir dyrare. Men det kostar ju inte mer med ett egendesignat motiv som är krångligt, än ett färdigt.

Aha så smått krångligare kan göra det dyrare, det var det jag vill veta så tack! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Silent silvershadow:

Aha så smått krångligare kan göra det dyrare, det var det jag vill veta så tack!

De tar betalt per timme i de flesta fall om du inte förhadlar dig till fast pris (vanligt om du gör flera sittningar)

Så knepiga och detaljerade motiv tar ju längre tid än att bara sitta och gnugga svärta:)


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Nej, de får aids då.

Du är aids [mad]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Du är aids [mad]

Den som sa't, han va't [cool]


   
SvaraCitera

Såklart dem gör.


   
SvaraCitera

fan va jobbigt om man var tvungen att tatuera in något som redan var designat haha, fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att här i området kostar det mer för tatuerarna är inkompetenta. [tired] Dom vill typ bara göra tatueringar de gjort femtioelva gånger i rad som de har i sina pärmar. Jag har tänkt att BARA ha egendesignade så lite horigt om det kostar mer. [n]


   
SvaraCitera