Aviseringar
Rensa alla

Egen musik


eeemmie:

Denna har jag och en kompis gjort 🙂 well vad tycks ? 😀 inte så jääätteseriös om ni tror de 🙂

Bara jag som inte tror det är COCA cola de sjunger om?


   
SvaraCitera

[shake] hur sjuk jg än utger mig att vara så är det där värre än hur jag någinsin betett mig
är otroligt stolt, trots cpgener


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Yo yo


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag tycker den höll samma klass som t ex denna:

Stört, enastående, brutalt tondöva. Fascinerande.


   
SvaraCitera
time
 time

eeemmie:

spela roll vad ni tkr ? =)

Varför säger alla som inte får positiv kritik såhär? [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

Nachac:

Stört, enastående, brutalt tondöva. Fascinerande.

En av dem fejkar. Gissa vilken!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

En av dem fejkar. Gissa vilken!

Lite knepigt. Lutar åt den vänstra, trots att hon till höger vid ett par tillfällen missar tonen så fullständigt att det borde vara med flit.


   
SvaraCitera
time
 time

Nachac:

Lutar åt den vänstra

Korrekt! [cute]


   
SvaraCitera

min "låt". Jag gjorde den i källaren...


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Korrekt! [cute]

Yey!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag tål negativ kritik osv 🙂 men ärligt talat bryr vi oss inte om folk tkr den e dålig 🙂 för det är faktiskt som sagt inte en seriös låt x) vi har ju inte direkt kämpat med den i flera timmar xD snarare så satt vi o bah improviserade osv o sen bah la till ett beat. o vadå? vem fejkar ? o om vad? :O whaat ? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeemmie:

inte direkt kämpat med den i flera timmar xD snarare så satt vi o bah improviserade osv o sen bah la till ett beat

Kanske det som är problemet.
Hela youtube är infekterat med improviserade, parodiska och rent av korkade ''uppträdanden'' och just Hiphop/rap verkar vara speciellt drabbade av detta fenomen.

Skulle vara kul om någon för en gångs skull kunde ta rappen på allvar utan att det ska handla om ''Yoyo jag är en blatte. Jag kommer från: (välj invandrartätt område) och jag ska cutta hela högen''.


   
SvaraCitera

eeemmie:

Haha jag tål negativ kritik osv 🙂

Gratis tips: Misshandla inte svenska språket så kommer folk ta dig på betydligt mer allvar.


   
SvaraCitera

Nämen nej! [shake][surprised][censur][tired]


   
SvaraCitera