Aviseringar
Rensa alla

egentligen borde allt levande vara förbjudet


Ämnesstartare

Isotop:

hehe man kan ha en kamera i ögat som skickar info om allt man gör hela tiden om man förstör kameran så dör man av en explosion så borde de va

e du min hjärna e du min själ
en kines filmade mig nyss. vet fan inte vem han är. typiskt kineser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

e du min hjärna e du min själ

ja

amsi:

en kines filmade mig nyss. vet fan inte vem han är. typiskt kineser.

typiskt kineser att man inte vet vilka de är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

ja

du finns i min mjälte och i fördjupningen i min lilltå där andra har en nagel har jag bara ett veck en avgrund ett svart hål

Isotop:

typiskt kineser att man inte vet vilka de är

han ba kollade snett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du finns i min mjälte och i fördjupningen i min lilltå där andra har en nagel har jag bara ett veck en avgrund ett svart hål

mm men det är funk det är det är, funk alltså. fyller dig med funk, bakifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

mm men det är funk det är det är, funk alltså. fyller dig med funk, bakifrån.

hard to the core i feel the floor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej.

jo

amsi:

jo.

nej??

framtidsbron:

shit galna brudar XD

galgar???

Isotop:

hehe man kan ha en kamera i ögat som skickar info om allt man gör hela tiden om man förstör kameran så dör man av en explosion så borde de va

detta är as smart
ock att man moste sätta in den i alla småbarn., när dem föds. sän ska de vara straff signaler in byggt så om man bryter mot en lag får man as jobbigt in sändning signaler ock så man plågas jätte mycke för o .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

hard to the core i feel the floor

lock the door i'll give you some more


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

detta är as smart
ock att man moste sätta in den i alla småbarn., när dem föds. sän ska de vara straff signaler in byggt så om man bryter mot en lag får man as jobbigt in sändning signaler ock så man plågas jätte mycke för o .

aaa speciellt om man tänker dåliga tankar då ska man lida man ska känna smärta blod eld blixtar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

aaa speciellt om man tänker dåliga tankar då ska man lida man ska känna smärta blod eld blixtar

jag kom på as bra nu man bygger burar å sätter in människerna i dem med övervaknings kameror å vakter sän kan man döda alla där inne[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jo

rasist

ennie:

nej??

håmo fobb

Isotop:

lock the door i'll give you some more

det är alltid jag som ger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är alltid jag som ger.

låter märkligt

ennie:

jag kom på as bra nu man bygger burar å sätter in människerna i dem med övervaknings kameror å vakter sän kan man döda alla där inne

ja man kan ha en massa regler ändå att de t.ex. inte får älska någon annan om de visar känslor så dödar man den de är kära i t.ex. o kanske hugger av en arm eller så på den som var kär sen ibland släpper man in sjuka djur o sånt i buren som gör hemska saker med människorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

låter märkligt

de e för ja e sån vahetere femenest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

de e för ja e sån vahetere femenest.

aha vafan.. är det kroniskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

aha vafan.. är det kroniskt?

ja. tar sobril mot det, då blir jag snäll och foglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

ja man kan ha en massa regler ändå att de t.ex. inte får älska någon annan om de visar känslor så dödar man den de är kära i t.ex. o kanske hugger av en arm eller så på den som var kär sen ibland släpper man in sjuka djur o sånt i buren som gör hemska saker med människorna

ja


   
SvaraCitera