Aviseringar
Rensa alla

ego papperskorgen DUKTIG


Den enes leverbröd, den andres smörgås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket fint mycket fint. tycker absolut att man ska få skapa en tråd för att använda den som en dagbok för sina egna insikter.
Det är som ett mer sneaky sätt att marknadsföra sin egen blogg, fast nu utan att behöva göra reklam för den. Den kommer istället bara bumpas upp varje gång du skriver i den och det är näst intill omöjligt för en uttråkad UM:are att inte klicka sig in på den när den ligger i toppen av trådflödet.

Ser fram emot att läsa dina tankar, framförallt om det rör sociala sammanhang och konstruktioner ur ett objektivt perspektiv, då det nästan alltid blir humoristiskt i mån av absurditeten och igenkänningsfaktorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:
mycket fint mycket fint. tycker absolut att man ska få skapa en tråd för att använda den som en dagbok för sina egna insikter.
Det är som ett mer sneaky sätt att marknadsföra sin egen blogg, fast nu utan att behöva göra reklam för den. Den kommer istället bara bumpas upp varje gång du skriver i den och det är näst intill omöjligt för en uttråkad UM:are att inte klicka sig in på den när den ligger i toppen av trådflödet.

ja!

men du får skriva också om du kommer på nåt

zox
Ser fram emot att läsa dina tankar, framförallt om det rör sociala sammanhang och konstruktioner ur ett objektivt perspektiv, då det nästan alltid blir humoristiskt i mån av absurditeten och igenkänningsfaktorn.

hmm, viktiga vuxen-insikter tenderar att inte vara så absurda enligt min erfarenhet. mest frustrerande otillräckliga och ologiska och allmänt otillfredsställande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: hmm, viktiga vuxen-insikter tenderar att inte vara så absurda enligt min erfarenhet. mest frustrerande otillräckliga och ologiska och allmänt otillfredsställande.

intressant, jag tror inte ännu att jag är så införstådd i vad vuxen-insikter är. jag hoppas du redogör för några av dem snart så att jag själv och andra kan delta med sina egna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:

intressant, jag tror inte ännu att jag är så införstådd i vad vuxen-insikter är. jag hoppas du redogör för några av dem snart så att jag själv och andra kan delta med sina egna

asså det är bara dom här grejerna:

mpt:hv:
det finns inga regler för hur man är sig själv

mpt:hv:
tänk vad lite man visste när man var yngre fast man trodde man visste allt

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: 😀

disapointed:/
det är min teori om varför jag inte vill dejta tjejer i gymnasiet. för att de vet ingenting och ser bara inom ramarna för skolsystemet och på så sätt bara ser regler för hur man är sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan klara exakt vad som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska vara snäll


   
SvaraCitera

zox:

disapointed:/
det är min teori om varför jag inte vill dejta tjejer i gymnasiet. för att de vet ingenting och ser bara inom ramarna för skolsystemet och på så sätt bara ser regler för hur man är sig själv

jag upplever att yngre än gymnasiet är okej, äldre än gymnasiet är okej. men just gymnasiefolk är fan obevekligt jävliga.


   
SvaraCitera
mynona

jag ska bevaka tråden 

mpt:hv: vuxen-insikter som jag i min livssituation saknar möjlighet att omsätta i praktik och därmed dra direkt nytta av, och som därför mest utgör en plågsam påminnelse

skönt att fler känner så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

artig och ansvarsfull är också något som slagit mig i takt med ålderdomens intåg.
har även börjat uppskatta parker mycket mer, för att de är fina etc. är oklart om det är så mycket med vuxenhet överlag att göra. men jag ser det som något jag fått enbart av åldern


   
SvaraCitera

Livet är en marknad.

Människor är produkter.

Allt går ut på att sälja sig själv, oavsett hur man gör det.

När nån köpt en har man lyckats.

Fast då är livet slut. För livet går ut på att sälja sig själv.

Då inser man det.. Och blir en seccond hand-produkt.

Ut på marknaden igen bha.

Sen dör man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Livet är en marknad.

Människor är produkter.

Allt går ut på att sälja sig själv, oavsett hur man gör det.

När nån köpt en har man lyckats.

Fast då är livet slut. För livet går ut på att sälja sig själv.

Då inser man det.. Och blir en seccond hand-produkt.

Ut på marknaden igen bha.

Sen dör man.

fett Off Topic dude sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

fett Off Topic dude sry

hur vet du att det inte är din tråd som är off topic?


   
SvaraCitera

mpt:hv:

fett Off Topic dude sry

näää varför?


   
SvaraCitera