Aviseringar
Rensa alla

Egoist och känslokall


Men måste det vara det ena eller andra, och jag vet att man har två händer och blahlba, men ändå [crazy]


   
SvaraCitera

trexo0:

hehe du, snäll? vem har lurat dig?[cute]

Meh [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Låter som en helt vanlig tjej

haha så ere itne med mina vänner 😛 dom är översnälla å ställer upp... sen kmr skitsnacket bakomryggen iofs! Men det är ju trevligt att dom kan låtsas rätt bra?

Tickstart:

Meh

Yes, du får anstränga dig för att förtjäna den titeln [sad] i'm sorry, du kmr hamna en trappa ner när du avlider.


   
SvaraCitera

trexo0:

Yes, du får anstränga dig för att förtjäna den titeln [sad]

Men du känner ju mej ([blush])


   
SvaraCitera

trexo0:

haha så ere itne med mina vänner 😛 dom är översnälla å ställer upp... sen kmr skitsnacket bakomryggen iofs! Men det är ju trevligt att dom kan låtsas rätt bra?

Tjejer är bra på att fejka[sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men du känner ju mej

vem är du? [sad]

kebu12:

Tjejer är bra på att fejka

ja [cry]


   
SvaraCitera

Du är alltså medveten om det? Ändra på dej då [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Du är alltså medveten om det? Ändra på dej då

ja men frågan är vad som är smartare 😛 jag har 2 val som jag i nu läget kan välja mellan 😛 men snäll har inte tillreckligt många fördelar för att det ska vara ett klockrent alternativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommen i klubben! det jämnar ut sig efter ett tag så man bli bättre på att sålla bort när man ska bry sig och inte..


   
SvaraCitera

trexo0:

ja men frågan är vad som är smartare 😛 jag har 2 val som jag i nu läget kan välja mellan 😛 men snäll har inte tillreckligt många fördelar för att det ska vara ett klockrent alternativ?

Jo, det äre. Ingen gillar en känslokall person, du kommer sluta med att vara en singel 40åring i en stor lyxig villa som ekar av tomhet, med en massa prylar som inte kan fylla tomrummet av vänner, familj och kärlek om du inte ändrar dig.


   
SvaraCitera

du verkar vara en ganska olycklig person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

välkommen i klubben! det jämnar ut sig efter ett tag så man bli bättre på att sålla bort när man ska bry sig och inte..

det låter ju rätt bra? typ att jag kmr lära mig det mekansiskt fast ändå slippa blanda in känslor?

daisy:

40åring i en stor lyxig villa som ekar av tomhet,

men det är kanske vad jag förtjänar :S... ingen gillar ett psykfall som mår dåligt över saker hela tiden heller:P dilemma

isola:

du verkar vara en ganska olycklig person

du verkar förstå mig [y]


   
SvaraCitera

trexo0:

du verkar förstå mig [y]

ej svårt[wink]


   
SvaraCitera

trexo0:

men det är kanske vad jag förtjänar :S... ingen gillar ett psykfall som mår dåligt över saker hela tiden heller:P dilemma

så du vill vara egoist och känslokall och sluta så? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

typ att jag kmr lära mig det mekansiskt fast ändå slippa blanda in känslor?

du tog orden ur munnen på mig.
tror det är en process som dom flesta mer eller mindre går igenom, i tonåren är det ju hela havet stormar med känslorna nästan hela tiden för dom flesta sen har alla nog bara olika metoder att få ner det på en vettig nivå


   
SvaraCitera