Aviseringar
Rensa alla

Ehh va


Ämnesstartare

Tror man på detta?
och även om så skulle vara, så skulle man väl känna sig helt störd om ens barn gav en en orgasm [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Fan va fel.

"Jag gav min mamma en orgasm när jag föddes"

WHAT THE FUCK?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Fan va fel.

Eller hur, hellre smärta!! [cry]


   
SvaraCitera

Experter, som intervjuas i dokumentären, säger att förlossningen ökar nivån av måbra-hormonet oxytocin.
Det kan väl för fan bero på att något väldigt stort (förhållandevis) pressas ut genom en väldigt liten kroppsöppning (som ibland känns väldigt stor däremot lol) och är ett naturligt sätt att motverka smärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller hur, hellre smärta!! [cry]

Mm, bisarrt.

Är detta anledningen till att vissa kvinnor vill ha typ 30 barn? [shake]


   
SvaraCitera

... jag förstår inte riktigt vad som är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter bara fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

och är ett naturligt sätt att motverka smärta

Nja, kanske. Fast dessa experter gissade ju på att det berodde på att g-punkten stimulerades.

Miceparade:

... jag förstår inte riktigt vad som är prolemet.

ok.

zackk:

Är detta anledningen till att vissa kvinnor vill ha typ 30 barn? [shake]

[cry][cry]


   
SvaraCitera

isola:

Nja, kanske. Fast dessa experter gissade ju på att det berodde på att g-punkten stimulerades.

Det vettefan, den har jag aldrig sett så jag har ingen aning om men man kan ju föreställa sig att bara för att beröring på en viss plats är skön så betyder inte det att en jävla massa hård beröring är bättre
Fast åandrasidan finns ju ball busting så jag vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Fast åandrasidan finns ju ball busting så jag vet inte

Fast det verkar ju konstigt att all smärta inte överväger.
Föreställer mig att detta är ett ont trick för att försöka få fler kvinnor att föda vaginalt [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Föreställer mig att detta är ett ont trick för att försöka få fler kvinnor att föda vaginalt [sad]

varför göra det naturligt när människan upptäckt ett bättre sätt?
jobbade med en snickare för ett tag sedan och han hade tre barn som han gärna talade om och en white trash fru som ändå var den attraktiva sortens white trash.
På något sätt kom det på tal ifall inte hon blivit slapp utav allt barnfödande och han sa att han tvingat (antar övertalat) henne till kejsarsnitt vilket gjort att hon var trång som en 18åring som han uttryckte saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

På något sätt kom det på tal

haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror man på detta?

Lätt, jag är guds gåva till kvinnorna, jag är bokstavligen född till att ge dem orgasm haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Lätt, jag är guds gåva till kvinnorna, jag är bokstavligen född till att ge dem orgasm haha

Var inte du bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Lätt, jag är guds gåva till kvinnorna, jag är bokstavligen född till att ge dem orgasm haha [bigsmile]

mablethorpe:

Var inte du bög?

Tänkte precis skriva det [shake] och nu kommer du med detta, vad ska Alexander säga???


   
SvaraCitera