Aviseringar
Rensa alla

EIP/Borderline


Basket_Case:

Fast det är ju ingen bra läsning eftersom du skadar dig själv

"För det är ju mer synd om mig som har självmordstankar..."


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Hur gammal är du? Har du bett att få utredning om det?

Tänker jag inte säga här, men jag är ingen tonåring precis. När jag låg på sjukhuset. Är bara rädd för läkare. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

"Jag kanske ska skriva en bok, precis som Berny Pålsson, så att fler kan tycka synd om mig och mitt tragiska liv. Ja, det är mer synd om mig än svältande barn i Afrika som har AIDS och är föräldralös.

Har inte tänkt att låta hela Sverige läsa om mitt liv och det är inte mer synd om mig än folk i u-länderna eller som har dödliga sjukdomar. Det har jag aldrig någonsin påstått och jag vet inte vart du har fått det ifrån.

kindergarten:

Allt detta för att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska känna när min mamma inte låter mig få gå ut efter sju. Kolla hit folk som inte är mentalt handikappade!"

Jag är 22 år gammal och har bott hemifrån i flera år och det är knappast något sådant som skulle få mig att göra något. Jag har dessutom haft mycket stor frihet som minderåring.

isola:

tänkte eftersom du sa att det var en psykosomatisk sjukdom

Ja jag har för mig att de har sagt att det är det, men som jag sa har jag inte så stor koll på just schizofreni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Tänker jag inte säga här, men jag är ingen tonåring precis. När jag låg på sjukhuset. Är bara rädd för läkare. [crazy][crazy]

Jo de är inte alltid så roliga men det är mest massa frågor att svara på.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Kolla hit folk som inte är mentalt handikappade

Men seriöst, har du inget bättre för dig än att hacka på någon som bara vill ha en diskussion om ett problem som är allt mer vanligt i vårt samhälle och som faktiskt behövs ta tag i?!

Om det är någon som just nu skriker efter uppmärksamhet så är det du! Så lägg ner och tänk lite på hur du själv uppför dig! [no-no]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Jo de är inte alltid så roliga men det är mest massa frågor att svara på.

Det vet jag, men psykiatern på stället jag går till är läskig.


   
SvaraCitera

kindergarten:

min mamma inte låter mig få gå ut efter sju. Kolla hit folk som inte är mentalt handikappade!

är du omyndigförklarad?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Det vet jag, men psykiatern på stället jag går till är läskig.

Kan du inte få någon annan då?


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Kan du inte få någon annan då?

Vet inte hur många andra det finns på den avdelningen. Inte ens min BA tyckte att han var ok. Hon sa att han var för påträngande. [y]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Jag är 22 år gammal och har bott hemifrån i flera år och det är knappast något sådant som skulle få mig att göra något. Jag har dessutom haft mycket stor frihet som minderåring.

"Och inte nog med det så lägger jag upp bilder på mina ärr på bilddagboken!"

galenolga:

Om det är någon som just nu skriker efter uppmärksamhet så är det du! Så lägg ner och tänk lite på hur du själv uppför dig!

Då vill du nog se hennes bilddagbok. [rolleyes]

isola:

är du omyndigförklarad?

Inte det heller.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Inte det heller.

Då kan ju inte din morsa förbjuda dig från någonting[rolleyes]
om du nu är 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blodbad:

Vet inte hur många andra det finns på den avdelningen. Inte ens min BA tyckte att han var ok. Hon sa att han var för påträngande. [y]

Men du måste ju försöka isf.

kindergarten:

"Och inte nog med det så lägger jag upp bilder på mina ärr på bilddagboken!"

Ja det vet jag och om du läser vad det står på min presentation där så står det varför.

kindergarten:

Då vill du nog se hennes bilddagbok. [rolleyes]

Hon bevakar min bdb.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Då vill du nog se hennes bilddagbok.

Vad har det med denna tråden att göra?!

Lägg ner helt enkelt, det du har sett utanför denna tråden om vem som helst som är med i tråden har inget att göra med trådens koncept!!! [no-no]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Men du måste ju försöka isf.

Kanske det. [n][n][n][n]


   
SvaraCitera

Basket_Case:

Ja det vet jag och om du läser vad det står på min presentation där så står det varför.

Ja, för att du vill ha uppmärksamhet från allt och alla. Skärpning!


   
SvaraCitera