Aviseringar
Rensa alla

Ekofascism


Ämnesstartare

När ska PK-Sverige och alla dessa sorgliga kommunistdrägg inse att ekofascismen är det enda sättet att rädda vår planet? [tired] Ha det så jävla kul med er dumokrati när ni blir våldtagna dagligen av bananplockare Omar som flyttat till Sverige för att det är för varmt för att bo i negerländerna...


   
Citera
Ämnesstartare

jag gillar också ekon, ibland brukar ja gå till en grotta och ropa högt då e de som ja pratar med nån annan som e typ som ett eko fast ja pratar me mej själv [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Turkeso:

jag gillar också ekon, ibland brukar ja gå till en grotta och ropa högt då e de som ja pratar med nån annan som e typ som ett eko fast ja pratar me mej själv [cool]

Men grattis ditt jävla genetiska misstag, kan du sluta trolla i min tråd tack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, jag tror att mörknäs planerade att starta ett ekofascistiskt kollektiv för ett tag sedan.
Men visst ekofascismen är väl fin. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

Men grattis ditt jävla genetiska misstag, kan du sluta trolla i min tråd tack?

om du kan svara på va skillnaden e på en röd björn och en grön råtta så e ja nöjd [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite som att skjuta sig själv i foten att hävda att vi har någon påverkan på klimatet och sedan hylla jorden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte särskilt trevligt skrivet av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så eko går å göra i två olika klanger: ett i d-mol och den andra i durr-mol men inte för högt för då går de illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Lite som att skjuta sig själv i foten att hävda att vi har någon påverkan på klimatet och sedan hylla jorden.

Lite som att ha levt i en jävla grotta de senaste åren att hävda motsatsen. [tired]

Matilda1988:

Inte särskilt trevligt skrivet av dig.

Vad ska du göra, ringa PK-polisen? [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

Vad ska du göra, ringa PK-polisen?

Tänker inte göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

När ska PK-Sverige och alla dessa sorgliga kommunistdrägg inse att ekofascismen är det enda sättet att rädda vår planet? [tired] Ha det så jävla kul med er dumokrati när ni blir våldtagna dagligen av bananplockare Omar som flyttat till Sverige för att det är för varmt för att bo i negerländerna...

Du har så jävla rätt och är så jälva fel ute på samma gång att jag tror att vi måste ta bort dig, men var inte orolig, du har levt och långt och tillfredställande liv som pseudo-idiot och ingen kommer att sakna dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

Lite som att ha levt i en jävla grotta de senaste åren att hävda motsatsen.

Ok smartskaft, sedan 1800-talet har temperaturen ökat _1_ grad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Du har så jävla rätt och är så jälva fel ute på samma gång att jag tror att vi måste ta bort dig, men var inte orolig, du har levt och långt och tillfredställande liv som pseudo-idiot och ingen kommer att sakna dig [smile]

Men du är en haschrökande kommunist så ingen tar dig seriöst.

Geigermätare:

Ok smartskaft, sedan 1800-talet har temperaturen ökat _1_ grad.

Källa?

För enligt de källor jag har sett så har det varit en ökning på 1 grad bara under de senaste 10-30 åren. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om ett eko inte studsar tillbaka då betyder de att de aldrig inträffat ett eko [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

Men du är en haschrökande kommunist så ingen tar dig seriöst.

Nej, det är jag inte


   
SvaraCitera