Aviseringar
Rensa alla

El Clasico


Ämnesstartare

igen. La Ligas sista El Clasico den här säsongen alltså. förutsättningar är enkla. vinner Madrid leder de med 7 poäng och ligan är klar, blir det lika leder man med 4 och borde klara av att hålla ut och vinna ligan men förlorar man leder man bara med 1 poäng. notera att matchen spelas på Camp Nou, och notera att det är CL seminfinaler till veckan, returmöterna. och notera även att det kan bli El Clasico i CL-finalen

hur går det?

jag säger 3-2 Madrid [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hmm, med tanke på tidigare matcher så har Barca ett litet övertag, skall man se till nuvarande form så skulle jag nog säga att Real har ett övertag; därför jag att Real vinner ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tippar oavgjort, 2-2.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3-1 till Barca!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hmm, med tanke på tidigare matcher så har Barca ett litet övertag, skall man se till nuvarande form så skulle jag nog säga att Real har ett övertag; därför jag att Real vinner ikväll.

hoppas!

Zodd:

Jag tippar oavgjort, 2-2.

2-2 känns realistiskt

André Vifot Haas:

3-1 till Barca!

haha nejdu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hoppas!

Äntligen fick jag till det![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Äntligen fick jag till det!

haha det fick vi alla. jag fick massa cash! men vilken seger!!! äntligen asså. så jävla längsen real vann mot barca i ligan och på camp nou

njuter verkligen just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det fick vi alla. jag fick massa cash! men vilken seger!!! äntligen asså. så jävla längsen real vann mot barca i ligan och på camp nou

¨Gött, hur mycket blev det?

Detta är ett rätt intressant läge; Barca verkar ha fått lite problem nu, stänger man till det på mitten, så får de problem.

Håller fast vid att Chelsea tar detta nu i veckan, baserat på att matcherna mot Milan, Chelsea och nu Real inte alls gått bra för Barca.

De förlorar ligan och Real går mot något stort, vilket även Mourinho gör - vinna ännu en liga och CL med ett nytt lag, det är stort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

¨Gött, hur mycket blev det?

haha det har jag ej kollat. jag vet dock att jag la 20 kr på real, 20 på oavgjort mellan arsenal-chelsea och 20 på newcastle. kanske inte blir så mycket men iaf nåt, jag är stolt [bigsmile]

mm barca har problem. tycker jag de har haft nästan hela den här säsongen faktiskt, mot real i cupen och på bernabeu had eman mycket tur och flyt och även mot milan men nu håller det inte. nåt de saknar helt klart är David Villa eller en anfallare av nåt slag. de spelar ju utan en centerforward

nej ska bli spännande som fan att se vad chelsea hittar på. tänk vad panik det blir i barca om det står 0-0 i paus eller om chelsea gör 1-0.

haha tror du redan real har vunnit CL? ligan är klart men CL tror jag inte är över än på nåt sätt. men lyckas Mou med det är det ju jävligt stort. undrar vart han tar vägen dock efter Madrid? lär la bli premier league men jag hade velat se honom som coach i Portugal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nåt de saknar helt klart är David Villa eller en anfallare av nåt slag. de spelar ju utan en centerforward

Ja, det roliga är att de gjorde sig av med en som gjorde jobbet riktigt bra och som var bättre än vad Villa var och är, men men.

patrick bateman:

haha tror du redan real har vunnit CL? ligan är klart men CL tror jag inte är över än på nåt sätt. men lyckas Mou med det är det ju jävligt stort. undrar vart han tar vägen dock efter Madrid? lär la bli premier league men jag hade velat se honom som coach i Portugal

Näe, det är så små marginaler i CL att det är svårt att veta där - dock har de en tränare som vet hur man lyckas i CL, det väger en hel del.

Jag tror nog att han stannar. Ja, det hade varit kul. Han kanske återvänder till Inter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja, det roliga är att de gjorde sig av med en som gjorde jobbet riktigt bra och som var bättre än vad Villa var och är, men men.

haha jepp precis. de behöver den sortens spelare nu men Filosofen vet ju bäst [crazy] de får skylla sig själva

passaro:

Näe, det är så små marginaler i CL att det är svårt att veta där - dock har de en tränare som vet hur man lyckas i CL, det väger en hel del.

mm bara det att de har Mou väger tyngt i de här lägerna. det syntes ju mot Bayern. 1-1 var ju en dröm men 2-1 förlusten var ändå inte så farligt. jag tror nog de vänder detta. sen i finalen är det ju alltid ovist men får se

mm tror han stannar 1-2 år till i Real. han kommer inte lämna nu till sommaren. haha kanske, men tror nog han hellre går till premier league än Inter. får se vad det blir. mm Portugal vore coolt, och en jävla utmaning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Portugal vore coolt, och en jävla utmaning

Ja. Dock har jag för mig att han sagt att han vill ha ett jobb där han har kontakt med spelarna varje dag, än snarare bara när det vankas för mästerskap och liknande. Dock vore det mycket intressant att se honom som tränare i Portugal, skulle vara kul att se vad han kan åstadkomma med laget; de har ju all potential att gå långt i varje mästerskap, men de lyckas alltid med att klanta till det på något vis.

Gillar inte Portugal dock, Bosnien har alltid oturen att få dem i gruppen eller liknande och de gånger de möts så har man spelat jämnt men Portugal har gått ut vinnande haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gillar inte Portugal dock, Bosnien har alltid oturen att få dem i gruppen eller liknande och de gånger de möts så har man spelat jämnt men Portugal har gått ut vinnande haha.

jo det har han nog sagt, känner igen detta lite. då kan vi nog räkna bort portugal inom närmsta framtid, men lär säkert hända nångång i framtiden när mou vunnit CL med varje lag som finns typ. mm portugal har en jäkla potential men lyckas aldrig, får alltid spö av tyskarna [crazy]

haha ja det stämmer, stackarn. jag gillar dock inte heller portugal så mycket om det är till nån tröst [smile]


   
SvaraCitera