Aviseringar
Rensa alla

Elaka saker under och efter sex


Ämnesstartare

Image
I denna tråd kan vi diskutera sjuka och elaka saker man kan göra under och efter sex. Klassiker som spruta på tuttar eller i ansikter är inte äckliga eller sjuka.

Ett exempel på en sjuk grej att göra under samlag är "den smutsiga mexikanen". Man knullar en tjej i röven så man får bajs på snoppen, sen ser man till att hon vänder sig om och då ritar man en bajsmustach på henne så hon ser ut som en mexikan. Sen kommer man.

Ett annat sätt är "jordgubstårtan". Innan man ska spruta en tjej i ansiktet så slår man till henne så hon börjar blöda, sen kommer man. Det vita och det röda blandas så det ser ut som en jordgubstårta.

En elak grej man kan göra under samlag är när en tjej rider en så när hon är på toppen så "stöter" man upp snoppen så hårt man kan. På nedvägen lär hon slå i ordentlig och hon får säkert ont i benen i flera dagar efteråt.

Dela med dig av liknade sjukerier här!


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

venne men typ den vilda tjuren. Du kör doggy sen kör du in några fingrar i röven hoppar upp på ryggen och typ säger att hennes mama är en hora, sen räknar du hur längde du kan sitta kvar.


   
SvaraCitera

^ den har ja jag läst någonstans inte mitt påhit [crazy]


   
SvaraCitera

inget bra namn:

vilda tjuren.

<3


   
SvaraCitera

Teal Crab:

inget bra namn: vilda tjuren.

<3

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget bra namn:

den vilda tjuren

hahahahahahahahah


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar rivas och bitas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krister Korvkonung:

Klassiker som spruta på tuttar eller i ansikter är inte äckliga eller sjuka.

Det är frmförallt inte elakt.

Matilda1988:

brukar rivas och bitas

Hoho.

Fan, dåligt med fantasi man har nu. Sådär spontant kan man ju spruta någon i ansiktet, plocka fram en tjugo och smälla fast den i pannan på henne?

Annars tycker jag att vilda tjuren låter kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

SilentScream:

Gumman

Once again, you are my hero
+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Once again, you are my hero
+1

Känns bra att kunna vara någons "hero". [smile]


   
SvaraCitera