Aviseringar
Rensa alla

Elakt..


Ämnesstartare

HEJ!
jag får inte prata med killen jag tycker om för mina föräldrar..iaf inte för min pappa.
Killen som jag pratar med är muslim och min pappa säger att jag ska sluta upp med honom så fort som möjligt
Han säger ofta nackdelar om muslimer..att de bara kommer hit till Sverige för att förstöra och att de driver med oss svenskar..men vad fan, han är ju helt störd..
Bara för att man har sätt på nyheterna att det är krig i muslimska länder betyder ju inte de att alla muslimer tycker om krig och att de vill ha det så.. men det tror min pappa..
jag vet inte vad jag ska göra..vad jag ska säga till honom, för det känns som jag har sagt de mesta men han lyssnar inte..
denna kille som jag pratar med är hur snäll som helst och han har till och med gråtit inför mig..vi gillar verkligen varandra och det är väl ingen som kan förbjuda en att inte ringa till den man gillar? eller.. för jag vet inte vad jag ska göra... har ringt i smyg, men pappa har kommit på mig och blir skit arg och nästan hotar mig.. han förstår ingenting. jag blir så ledsen..


   
Citera
Ämnesstartare

upponer:

har ringt i smyg, men pappa har kommit på mig och blir skit arg och nästan hotar mig.

Asså e din pappa muslim elle?! [confused] låter som d bah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Är han mycket äldre än vad du är?
2. Din pappa kanske tänker på det här mer hedersmord.. (jag vet att LÅNGTIFRÅN alla håller på med det, men det kan ju ändå dyka upp i tankarna)
3. Jag är säker på att din pappa bara är rädd om dig, men ja..
4. Har han träffat den här killen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

Är han mycket äldre än vad du är?
2. Din pappa kanske tänker på det här mer hedersmord.. (jag vet att LÅNGTIFRÅN alla håller på med det, men det kan ju ändå dyka upp i tankarna)
3. Jag är säker på att din pappa bara är rädd om dig, men ja..
4. Har han träffat den här killen?

1. Han är 2 år äldre än mig.
2. mmjag vet inte riktigt..
3. ja han är rädd om mig.
4. nä han har inte träffat honom, och jag har inte träffat honom heller..men skulle träffats men det blev aldrig eftersom mamma sa nej.. han bor inte där jag bor.. han bor ca 30 mil ifrån mig så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

1. Han är 2 år äldre än mig.

hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Asså e din pappa muslim elle?! [confused] låter som d bah!

vadå? nej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

hur gammal är du?

jag är 17 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag är 17 år

[tard] snacka om överbeskyddande far du har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

vadå? nej..

lät ju som d lixx, bara muslimer som hotar väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

snacka om överbeskyddande far du har

jaa[sad] jag vet inte vad jag ska göra..[sad] känns som dom inte bryr sig om vad jag känner...dom tänker bara liksom: måste vara rädd om barnen..skit i deras känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

lät ju som d lixx, bara muslimer som hotar väl?

nä det är inte bara muslimer som hotar.. alla människor kan ju göra det..kristna också alla..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jaa[sad] jag vet inte vad jag ska göra..[sad] känns som dom inte bryr sig om vad jag känner...dom tänker bara liksom: måste vara rädd om barnen..skit i deras känslor.

Barn, du är fan 18 snart [tard]
Sätt dig ner å snacka med din far som alla andra normala människor [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

alla människor kan ju göra det..

r du säker på att han nt r muslim?! Låter som d lixx [confused][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Barn, du är fan 18 snart [tard]
Sätt dig ner å snacka med din far som alla andra normala människor [no-no]

jaa precis men han lyssnar typ inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jaa precis men han lyssnar typ inte..

skit i han då


   
SvaraCitera