Aviseringar
Rensa alla

Elcykel eller vanlig cykel?


Smilen
Ämnesstartare

Vad föredrar ni att använda?

Elcykel slog mig med att man kan komma ganska långt på den och är simpelt att använda, även om de är dyrt att använda dem och behövs batterier som kan ta slut. 

jag skulle vilja köpa en elcykel, men den billigaste kostar 6000kr ungefär. Ligger på 20.000k kr normalpris.


   
Citera

Köpte nyligen en begagnad cykel för 500, så föredrar de ur ekonomisk synpunkt.


   
SvaraCitera

Jag föredrar riktiga cyklar


   
SvaraCitera
L Y S

Vanlig tills elcyklarna slutar vara så överprissatta. 


   
SvaraCitera
L Y S

Annars har vi denna med bensinmotor för 5000 kr. Glad
70991.jpg


   
SvaraCitera

L Y S:
Annars har vi denna med bensinmotor för 5000 kr. Glad
70991.jpg

även kallad motorcykelBlink


   
SvaraCitera
L Y S

Bananlåda: även kallad motorcykelBlink

Glad

Tänk dig äga en sån här och sen skryta för en grupp bikers att man själv kör en MC. Sen rullar man in vid en MC-klubb med en sådan här. Mycket glad


   
SvaraCitera

L Y S:

Glad

Tänk dig äga en sån här och sen skryta för en grupp bikers att man själv kör en MC. Sen rullar man in vid en MC-klubb med en sådan här. Mycket glad

iofs så tror jag nog att den klassas som en moped, men oavsett så hade dom nog inte varit så imponerade 🙂


   
SvaraCitera

köpte en elcykel ansök om bidrag fick bidraget lämnade tillbaks cykeln och skaffade en begagnad helig cykel


   
SvaraCitera
Haien

Skåneärbäst:
köpte en elcykel ansök om bidrag fick bidraget lämnade tillbaks cykeln och skaffade en begagnad helig cykel

Så du behöll bidraget efter att ha lämnat tillbaka elcykeln? Hur mycket fick du?


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
köpte en elcykel ansök om bidrag fick bidraget lämnade tillbaks cykeln och skaffade en begagnad helig cykel

Va då för helig cykel


   
SvaraCitera

Haien:

Så du behöll bidraget efter att ha lämnat tillbaka elcykeln? Hur mycket fick du?

fick typ 2000kr för elcykeln


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Va då för helig cykel

helt vanlig cykel egentligen 


   
SvaraCitera
Haien

Skåneärbäst:

fick typ 2000kr för elcykeln

Aha rätt mkt


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

helt vanlig cykel egentligen 

Jo men vad för nån


   
SvaraCitera