Aviseringar
Rensa alla

Eldorados jordnötter


Ämnesstartare

Vafan är grejjen med att 1 av 100 nötter smakar sjukt konstigt och illa?

Man sitter alltid och mockar i sig och helt plötsligt sprider denna bissara smak av försurad mjölk blandat med bränd fårtestikel.

Då börjar man må så illa att man slutar äta och lägger ifrån sig påsen och tycker synd om sig själv.

Sen nästa dag har man glömt det hela och ser påsen och processen börjar om!

Vad är det för fel på nötjävlarna? Gamla? Brända? Är det inte nötter utan "nuts"? Har du upplevt detta?


   
Citera

Nej, Men jag har smakat eldorados kaffe och det smakar bacon. Skitäckligt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig märkt av, eldorado har lika trevliga jordnötter som vilka andra märken som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

kaffe

stereo total:

smakar

stereo total:

Skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Aldrig märkt av, eldorado har lika trevliga jordnötter som vilka andra märken som helst.

Har köpt 2 påsar och i båda har det funnits minst 2 såna äckliga nötter. I den jag påbörjade igår har jag redan hitta 2 å halva påsen är kvar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Nej, Men jag har smakat eldorados kaffe och det smakar bacon. Skitäckligt!!

Fyfan vad hemskt, farsan fick två paket ICA-kaffe gratis en gång, vi gjorde en panna sen drog vi slutsatsen att detta så kallade kaffe var otjänligt som människoföda var på vi slängde dessa paket och svor att aldrig dricka tattarkaffe av denna magnitud, jag förstår din smärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Har köpt 2 påsar och i båda har det funnits minst 2 såna äckliga nötter. I den jag påbörjade igår har jag redan hitta 2 å halva påsen är kvar [no-no]

Du kanske inte kombinerar nötterna med tillräckliga kvantiteter bärs och således inte inmundigar dom så som man skall enligt bibeln, EU och livsmedelsverket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du kanske inte kombinerar nötterna med tillräckliga kvantiteter bärs och således inte inmundigar dom så som man skall enligt bibeln, EU och livsmedelsverket.

Kombinerade dem med tacos [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChibbiBull:

Kombinerade dem med tacos [party]

"Nuts!"

General Anthony McAuliffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det står iof att den kan innehålla spår av 8 andra nötter. Kanske slinker med nån äcklig jävla nöt ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog AXFOOD vill jävlas med proletärerna som Eldorado marknadsförs till, de slinker med några märkliga nötter då och då så att dom aldrig ska känna sig trygga, man är alltid utsatt och i fara. Patetisk härskarteknik det här.


   
SvaraCitera

Kanske ska va lite så där roulette!

Kul grej liksom, ba "Hur länge kan jag äta utan att stöta på fårtestickel-mjölk-nöten?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Kul grej liksom, ba "Hur länge kan jag äta utan att stöta på fårtestickel-mjölk-nöten?"

Kanske är lite som "Mandeln i gröten"


   
SvaraCitera

ChibbiBull:

Kanske är lite som "Mandeln i gröten"

Ah precis! Det jag tänkte på.

Fast denna är lite mer utmaning för en själv liksom!


   
SvaraCitera

eldorado kan inte ens göra plastfolie eller tops, klart de inte kan göra nötter heller[sad]


   
SvaraCitera