Aviseringar
Rensa alla

Elektrikergymnasiet


Gentlemen:

I värsta fall får man ta ett lån med säkring och sätta upp sitt eget företag för att ta sig wolfram med revolterande idéer. Bara döda fiskar flyter med likströmmen.

Jo, allting kretsar ju kring idéerna. Det gäller att vara lite djärv och våga tesla nya sätt att ta sig an problemen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Det gäller att vara lite djärv och våga tesla nya sätt att ta sig an problemen.

Det gäller att ju att vara lite försiktig och spänningsprövande. Man vill ju inte bli tvungen att ampéreutera ben bara för att man gett sig in något som leder till en trefasansfull olycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Man vill ju inte bli tvungen att ampéreutera ben bara för att man gett sig in något som leder till en trefasansfull olycka.

Made my day [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anton93:

Om det stämmer så finns bara en sak o göra 😉 - fortsätta styrketräna.

Nej nej nej... Dina senor blir utslitna. [y] Tro mig, jag går redan skitprogrammet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Nej nej nej... Dina senor blir utslitna. Tro mig, jag går redan skitprogrammet.

Vilket gymnasium går du på? [smile]
Hoppas inte jag tycker att det e en dålig linje [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Nej nej nej... Dina senor blir utslitna. [y] Tro mig, jag går redan skitprogrammet.

What? Jag har jobbat med elektriska installationer och den största skadan jag sett bland de äldre är att de ser ut att gilla kaffebröd för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda jag kan säga : [y][bigcheers]
Riktigt bra skola [smile] det var bra stämning i klassen och lärarna verkade vara duktiga :). Hursomhelst idag var det bara upprop sen lite runtvandring i skolan, sedan fick allihopa SL terminkort. hehe jag e nöjd med mitt val! [bigcheers][smile][smile][y][y][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

What? Jag har jobbat med elektriska installationer och den största skadan jag sett bland de äldre är att de ser ut att gilla kaffebröd för mycket.

Alla jag praktiserat med klagar över knän, axlar och rygg. Konstant. Jämt. För evigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Alla jag praktiserat med klagar över knän, axlar och rygg. Konstant. Jämt. För evigt.

Det varierar väl från arbetsplats till arbetsplats antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Det varierar väl från arbetsplats till arbetsplats antar jag.

Jag har praktiserat på 4 olika firmor, men det kanske är lokalt då. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Tro mig, jag går redan skitprogrammet.

Elektriker får å andra sidan rätt hög lön. Har en kusin som jobbat som elektriker i några år nu, inte klagat över några senor, inte än iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Elektriker får å andra sidan rätt hög lön

Mja. Om man inte är anställd utan har egen firma eller också jobbar på byggen inne i Sthlm. men ingen orkar det någon längre tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Mja. Om man inte är anställd utan har egen firma eller också jobbar på byggen inne i Sthlm. men ingen orkar det någon längre tid.

Kussen får 25-30 000 efter skatt, jobbar på 'vanlig' firma. Tycker jag är hög lön för en gymnasieutbildning på tre år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera