Aviseringar
Rensa alla

Elevvårdskonferens?


Ämnesstartare

Mina föräldrar har blivit inbjudna till en Elevvårdskonferens om mig, jag fattar inte vad det är.. mina föräldrar blev jättearga på mig såklart. Vad är det dem kommer göra på Elevvårdskonferensen??


   
Citera
Ämnesstartare

Prata om problem i skolan t ex ifall du bråkar, skolkar mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kommer lägga upp en helt värdelös handlingsplan som endast består utav mycket snack och lite göra. Allt som allt kommer de att försöka trycka ner dig och få dig att känna dig så värdelös som möjligt, t.ex special-grupper osv [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

De kommer lägga upp en helt värdelös handlingsplan som endast består utav mycket snack och lite göra. Allt som allt kommer de att försöka trycka ner dig och få dig att känna dig så värdelös som möjligt, t.ex special-grupper osv [bigsmile]

Ser att du har mycket erfarenhet av detta, blir väl så när man är en "speciell" unge. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Ser att du har mycket erfarenhet av detta

Mycket snack och lite verkstad så att säga. Vad du nu skulle kunna få ut utav det hela är ju en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Mycket snack och lite verkstad så att säga. Vad du nu skulle kunna få ut utav det hela är ju en annan femma.

Att du är en speciell unge med speciella behov, om du fattar. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

[wink]

Image

"[wink]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

"[wink]"

Man blir lite som dig då. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Man blir lite som dig då. [wink]

Sluta nu innan du får en varning [wink]

massgrav:

Mycket snack och lite verkstad

Snälla varna bara en gång om det är samma tråd, det är så jobbigt att ta väck alla 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mentor sa att både rektor och kuratorn och sånt ska vara med. fan vad jag kommer skämma ut mina föräldrar ju 😛 så himla töntigt, dem kan väl ta det med mig istället för att göra sån stor sak av det. typiskt sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Sluta nu innan du får en varning [wink]

Mawns:

Snälla varna bara en gång om det är samma tråd, det är så jobbigt att ta väck alla 🙁

massgrav:

"

Åh lilla Massgrav har gråtit till modsen, stackars liten. Blir ledsen för saker någon random säger på internet, måste vara jobbigt att vara så känslig. ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Åh lilla Massgrav har gråtit till modsen, stackars liten. Blir ledsen för saker någon random säger på internet, måste vara jobbigt att vara så känslig. ;(

Don't push it man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Don't push it man.

Säger bara som det är, om man inte klarar av att höra sanningen så kanske man får isolera sig så man inte börjar gråta varje gång någon öppnar käften. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hänvisar till tidigare postad bild [smile]


   
SvaraCitera

Issah:

Mina föräldrar har blivit inbjudna till en Elevvårdskonferens om mig, jag fattar inte vad det är.. mina föräldrar blev jättearga på mig såklart. Vad är det dem kommer göra på Elevvårdskonferensen??

Det beror väl på vad syftet med konferensen är? Hjälpa dig med skolan som försummats på grund av din jobbiga situation i och med det nya utbrottet av din ständigt återkommande malignt melanom är min gissning.


   
SvaraCitera