Aviseringar
Rensa alla

Elise hittar på en framtid åt dig!


Lotus Elise: Hej fasiken! Insåg nu att jag inte har gett dig en "framtid". Känner mig inspirerad inga så nu kör jag!;

efter nyår kommer det flytta in en tjej mittemot dig, hon är otroligt söt, ni pratar när ni stötter på varandra i trapphuset, hon är charmig och trevlig och får dig på fall direkt. En kväll frågar du om hon vill med ut på en dejt, ni går på dejt, en eller två gånger i veckan i fyra veckor innan ni bestämmer er för att nu gäller det! Två år senare har ni gift er och hon är gravid med ert första barn. Ni flyttar ut på landet, du blir författare och hon jobbar som lärare i mellanstadiet. Ni trivs i lunget i den lilla stad där ni bor.

ni dör sedan lungt och stilla när ni är gamla med endast tre dagar imellan.

Okej lite frågor!!

Vi antar att ifall jag blir förtjust i nuvarande supersöta grannen och då slå om till ta vad jag vill ha attityd och frågar ut denne på dejt. Så blir hon kär i mig för hon tyck att jag är så charmig . Hur ska jag se till att det blir ett odramatiskt avslut på våran relation när den nya grannen (min livskamrat) flyttar in? Hur många dagar borde jag vänta med att fråga ut den nya grannen? Så att det inte blir kaos varje gång den tidigare tjejen möter min nya kärlek. Kanske att hon pratar illa om mig? 

Kommer våra barn att vara friska? Eller dör kanske någon av dom innan mig och min tjej??

Tänk om jag inte vet vem tjejen är..kanske är flera som flyttar in i samma veva och jag upplever ett "moment" med alla? Hur ska jag gå tillväga :'/

Hur ser hennes liv ut innan mig? Är hon singel när hon flyttar hit? Vill inte bli förtjust i nån som har partner även om hon gör slut me honom elr henne 

xD xD

Annars låter det mkt fint :$:$ hoppas hon e svenskalärare på mellanstadiet isf så hon kan lära mig svenska så ja vågar skriva bok 😀

tackRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
update?

Om två år så vågar du som på din första umträff,  du har flyttat till mellan Sverige, rätt nära Stockholm och hänger mycket med PMR. Du trivs i den stad där du pluggar och har blivit av med psykisk ohälsa. Du reser runt i världen, gör vad du vill och för en blogg över det

du får jobb på p3 som korrespondent, och får ett eget radio program där du berättar om dina resor.

du dör vid 60 års ålder i en bilkrock.


   
SvaraCitera

Hur ser min framtid ut?


   
SvaraCitera

Vill också ha en framtid! 


   
SvaraCitera

Jag vill vetaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
ja tack

Jag vet egentligen inte något om dig, vilket gör det svårt att hitta på en bra framtid, men ska försöka;

0m tre år kommer du lämna allt du vet och känner till för att ta ditt pick och pack och resa till ett land, långt borta. Där börjar du jobba som kriminolog, och gör snart succé. Du lever ensam tills du är 35 då träffar du en kvinna i din ålder. Ni lever tillsammans tills du dör av ett ormbett när du är 43


   
SvaraCitera

Du hoppade över miiig 🙁 🙁 

Mkt besviken :'( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Du hoppade över miiig 🙁 🙁 

Mkt besviken :'( FFöööörlåtGråter


   
SvaraCitera

Detta låter intressant. Vad har du för spådomar? 


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Jag vet egentligen inte något om dig, vilket gör det svårt att hitta på en bra framtid, men ska försöka;

0m tre år kommer du lämna allt du vet och känner till för att ta ditt pick och pack och resa till ett land, långt borta. Där börjar du jobba som kriminolog, och gör snart succé. Du lever ensam tills du är 35 då träffar du en kvinna i din ålder. Ni lever tillsammans tills du dör av ett ormbett när du är 43

önskar nästan att jag var den personen men ingenting kommer någonsin stämma tack ändå


   
SvaraCitera

Jag vill ha en (och den får gärna innehålla en sköldpadda)

mvh


   
SvaraCitera