Aviseringar
Rensa alla

Elliot Rodgers blev utfryst och fick inte ligga )=


asså, knullbar om han inte öppnade munnen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han ser ut som erik estrada
estrada_4.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

b32.jpg?Action=thumbnail&Width=200&Heigh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart att det inte är trevligt att ignorera någon men vafan det bestämmer man väl själv. De hade ingen skyldighet att hänga med honom.


   
SvaraCitera

Hungry Beast: Ja

han verkar ha en rätt onice kvinnosyn så varför skulle man som kvinna vilja ligga med honom. det är ingen rättighet att få ligga


   
SvaraCitera

kakakaka:
wow... undrar hur många unga osäkra män som blir inspirerade just nu. 

använder du "unga osäkra män" på samma sätt som du hade gjort "unga osäkra kvinnor" om det här hade handlat om en tjej som begick självmord för att alla sexiga damer på dolce & gabbana-planscher gav henne orimliga standarder, låg självkänsla och prestationsångest, eller menar du att det är något fel på unga osäkra män?

du vet, som ~hOmOgEn GrUpP~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

använder du "unga osäkra män" på samma sätt som du hade gjort "unga osäkra kvinnor" om det här hade handlat om en tjej som begick självmord för att alla sexiga damer på dolce & gabbana-planscher gav henne orimliga standarder, låg självkänsla och prestationsångest, eller menar du att det är något fel på unga osäkra män?

du vet, som ~hOmOgEn GrUpP~

fuck you!!!" 🙁 alla är homogener ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

använder du "unga osäkra män" på samma sätt som du hade gjort "unga osäkra kvinnor" om det här hade handlat om en tjej som begick självmord för att alla sexiga damer på dolce & gabbana-planscher gav henne orimliga standarder, låg självkänsla och prestationsångest, eller menar du att det är något fel på unga osäkra män?

du vet, som ~hOmOgEn GrUpP~

en bättre jämförelse hade ju varit om män hade fryst ut henne och hon sedan huggit ihjäl dem/andra mvh


   
SvaraCitera

isola:

en bättre jämförelse hade ju varit om män hade fryst ut henne och hon sedan huggit ihjäl dem/andra mvh

jag tänkte först säga "nej", men ja, det vore faktiskt lika intressant att höra från någon som använder "unga osäkra män" som något slags skällsord om de skulle göra detsamma om kvinnor i ett helt identiskt fall

min poäng var dock inte att jämföra fallen, utan att understryka att ett "privilegium" (som att vara man) inte nödvändigtvis gör alla attribut man kan slänga på det (som att vara osäker) förkastliga

att vara kvinna anses inte vara ett "privilegium" och därför skulle inte en själ på ett forum som det här använda det ihop med osäkerhet i en negativ bemärkelse

människor som inte skjuter Förtryck™ intravenöst hade kunnat säga "undra hur många som blir inspirerade just nu"

även om det också är en märklig sak att säga eftersom sådana här idiotier sällan "inspirerar" andra, utan för de flesta som relaterar till idiotierna blir det uppenbart att slutprodukten av den senaste är ganska oönskvärd att ta efter

sedan kan jag hålla med kakakaka om att den lilla risken som finns att andra som delar elliot rodgers psykiska bräcklighet gör det ändå är rätt vidrig

alldeles oavsett kommer lågintelligenta avskum alltid att dyka upp då och då och hugga ihjäl folk för att de inte kan härda ut lite avundsjuka

om inte annat kan man trösta sig med att det är sällan


   
SvaraCitera

för övrigt är elliot rodger-fallet skrattretande

människan bodde i santa barbara och körde en bmw

det här är bara naturligt urval 101: en människa som inte får ligga mår så dåligt över det att han knyter en cul-de-sac i sin genbank, och vi får se det från parketten

~cue the applause~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

jag tänkte först säga "nej", men ja, det vore faktiskt lika intressant att höra från någon som använder "unga osäkra män" som något slags skällsord om de skulle göra detsamma om kvinnor i ett helt identiskt fall

min poäng var dock inte att jämföra fallen, utan att understryka att ett "privilegium" (som att vara man) inte nödvändigtvis gör alla attribut man kan slänga på det (som att vara osäker) förkastliga

att vara kvinna anses inte vara ett "privilegium" och därför skulle inte en själ på ett forum som det här använda det ihop med osäkerhet i en negativ bemärkelse

människor som inte skjuter Förtryck™ intravenöst hade kunnat säga "undra hur många som blir inspirerade just nu"

även om det också är en märklig sak att säga eftersom sådana här idiotier sällan "inspirerar" andra, utan för de flesta som relaterar till idiotierna blir det uppenbart att slutprodukten av den senaste är ganska oönskvärd att ta efter

sedan kan jag hålla med kakakaka om att den lilla risken som finns att andra som delar elliot rodgers psykiska bräcklighet gör det ändå är rätt vidrig

alldeles oavsett kommer lågintelligenta avskum alltid att dyka upp då och då och hugga ihjäl folk för att de inte har de inte kan härda ut lite avundsjuka

om inte annat kan man trösta sig med att det är sällan

fast här är det ju faktiskt en relevant detalj då synen att män har rätt till kvinnors kroppar tyvärr är rätt utbredd. nu var ju detta såklart ingen frisk och rationell människa, men det är ju just så han tänkte. han ville ligga/umgås och såg det som sin rättighet.
självklart kommer ju inte friska osäkra män ta efter detta, men jag tror säkert att folk som delar hans psykiska problematik och kvinnosyn tyckte att det han gjorde var rätt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
asså, knullbar om han inte öppnade munnen. 

tänkte precis likadant.


   
SvaraCitera

isola:

fast här är det ju faktiskt en relevant detalj då synen att män har rätt till kvinnors kroppar tyvärr är rätt utbredd. nu var ju detta såklart ingen frisk och rationell människa, men det är ju just så han tänkte. han ville ligga/umgås och såg det som sin rättighet.
självklart kommer ju inte friska osäkra män ta efter detta, men jag tror säkert att folk som delar hans psykiska problematik och kvinnosyn tyckte att det han gjorde var rätt.  

ja

jag ser inte hur osäkerhet täcker in den inställningen, men jag förstår din poäng

det är rätt läskigt


   
SvaraCitera

för övrigt är det svårt att svara på pollen, för det handlar väl inte så mycket om huruvida det var "rätt" som rimligt

det var dock rimligt av tjejerna att ignorera den här tölpen

lmfao


   
SvaraCitera

att ignorera är en rättighet


   
SvaraCitera