Aviseringar
Rensa alla

Eminem


Ämnesstartare

Undrar bara om ni vet om eminem kommer turnera ngt i sverige ngngång framöver, eller i europa?

[cheers][ops]


   
Citera

Klozis:

Undrar bara om ni vet om eminem kommer turnera ngt i sverige ngngång framöver, eller i europa?

Klozis:

Just google It


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp, undra....


   
SvaraCitera

Klozis:

om eminem kommer turnera ngt i sverige ngngång framöver, eller i europa?

Förhoppningsvis inte. Sämre skit musik får du ju leta efter!


   
SvaraCitera

jag hoppas det!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

nazgul:

Förhoppningsvis inte. Sämre skit musik får du ju leta efter!

fuck no. eminem är kung!


   
SvaraCitera

Complicated:

fuck no. eminem är kung!

Neee, Gurre är kung i Sverige....det vet ju lixom alla asså. Eminen är ju en sån där white trash nigger....


   
SvaraCitera

nazgul:

Neee, Gurre är kung i Sverige....det vet ju lixom alla asså. Eminen är ju en sån där white trash nigger....

haha , och vem faaan är gurre? noobody.


   
SvaraCitera

Complicated:

haha , och vem faaan är gurre? noobody.

Dude, vi snackar ju Kung Gustav här, du vet....han där snygga sexiga mannen med lite hår o fula brillor.


   
SvaraCitera

nazgul:

Dude, vi snackar ju Kung Gustav här, du vet....han där snygga sexiga mannen med lite hår o fula brillor.

haha, du vet, jag tycker inte riktigt om han. läskig som fan jue[sad]


   
SvaraCitera

Complicated:

haha, du vet, jag tycker inte riktigt om han. läskig som fan jue

Säger du det. Vad fan, han toppar ju min lista med europas sexigaste män. Och det är bra många med på den listan ska jag säga dig.


   
SvaraCitera

nazgul:

Säger du det. Vad fan, han toppar ju min lista med europas sexigaste män. Och det är bra många med på den listan ska jag säga dig.

jaa,han kanske gömmer sig i min garderob och kommer och kryper ner i min säng nån natt[censur] fruktansvärt läskig människa.

haha jasså, vem är på andra plats då?


   
SvaraCitera

nazgul:

Sämre skit musik får du ju leta efter!

[mad][mad]


   
SvaraCitera

Complicated:

haha jasså, vem är på andra plats då?

Marfus [blush]


   
SvaraCitera

Tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar jag med, har väntat i 4 år på att han ska komma till Sverige så får hoppas han kommer någon gång. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur? [cheers]

Nietzsche.


   
SvaraCitera