Aviseringar
Rensa alla

Emma Watsons nya frisyr!


me like


   
SvaraCitera

Hon blev mycket finare i kort


   
SvaraCitera

aristoteles:

Hon blev mycket finare i kort

du skojar 🙁 eller?


   
SvaraCitera

funboy1:

du skojar 🙁 eller?

Nej? Varför skulle det tvunget vara ett skämt? Eller skämtar du kanske? Eller är det möjligen så att du tror att alla andra människor delar din uppfattning om precis allt?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nej? Varför skulle det tvunget vara ett skämt? Eller skämtar du kanske? Eller är det möjligen så att du tror att alla andra människor delar din uppfattning om precis allt?

tog du åt dig? :S menade inte riktigt så. tror du är argumentations/diskussionsskadad! jag undrade faktiskt på riktigt.


   
SvaraCitera

aristoteles:

mycket finare i kort


   
SvaraCitera

Älskar hennes nya frisyr! Hon blev en helt ny person utseende mässigt i den och tusen ggr finare!


   
SvaraCitera

Känner en Emma Watson.


   
SvaraCitera

Skitsöt i kort hår ju.


   
SvaraCitera

fast ari, jag förstår hur du kunde tro att det var ett hån.

så jag borde inte klandra dig så mkt


   
SvaraCitera

funboy1:

tog du åt dig? :S menade inte riktigt så. tror du är argumentations/diskussionsskadad! jag undrade faktiskt på riktigt.

funboy1:

fast ari, jag förstår hur du kunde tro att det var ett hån.

Det jag menar är att jag finner det märkligt att det finns personer som gång på gång förvånas över att det finns andra åsikter än deras egna här i världen.

Och nej jag skulle inte kalla det ett hån, jag tycker snarare synd om dig.


   
SvaraCitera

Nachac:

Hon har ju förihelvete en film kvar.

Care? Bajsdåliga ändå.


   
SvaraCitera

LiquidLuck:

Dom har filmat klart båda delarna av 7:an så hon är fri att göra vad hon vill. Gillar det faktiskt, inget jag skulle våga göra. Men det passar henne [y]

Jag förstår. Men, ja, hon suger ju som skådespelerska så något ska hon väl göra för att skapa uppmärksamhet.


   
SvaraCitera

Buddah:

Care? Bajsdåliga ändå.

Inte bajsdåliga, men inte så djävla bra. Dock typiska "måste-se-filmer."


   
SvaraCitera

aristoteles:

Och nej jag skulle inte kalla det ett hån, jag tycker snarare synd om dig.

herre gud, det är ju dig det är synd om som överdriver. inse att jag inte mena något.

aristoteles:

Det jag menar är att jag finner det märkligt att det finns personer som gång på gång förvånas över att det finns andra åsikter än deras egna här i världen.

+

aristoteles:

Och nej jag skulle inte kalla det ett hån, jag tycker snarare synd om dig.

du låter mer nedlåtande. tror du seriöst på att jag gång på gång förvånas över att folk har andra åsikter än mig? den slutsatsen kan du inte heller dra utifrån ett inlägg.

btw, folk har nästan alltid andra åsikter än va jag har. är van vid den saken. lägg inte till mig i högen människor som "gång på gång förvånas över att det finns andra åskter än deras egna här i världen". jag är inte en av dom, du gör en felbedömning ari.


   
SvaraCitera