Aviseringar
Rensa alla

Emmaboda-hjälp!


time
 time
Ämnesstartare

Hejhejhejhej!
Jag har några frågor om Emmaboda och så vidare. Ska nämligen åka från Stockholm dit och tillbaks.

Det jag undrar är: hur är läget där egentligen? Är det lätt att hitta till busstationen? Det finns ett billigt alternativ (buss tillbaks till stockholm kostar 440-nånting, tåg tillbaks kostar över 1000) men bussen går 09:15. Hur nära tillhands ligger allting, om man jämför med t ex Arvika? Går det skjuss/bussar till stationerna? Hur långt är det från festivalområdet?

Behöver verkligen lite guidening nu.


   
Citera

timeisrunningout:

Behöver verkligen lite guidening nu.

Festivalbussen! [y] Går från Bussterminalen i Stockholm direkt till festivalområdet. Kostar 880 kr tur och retur tror jag


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

xsaosinx:

direkt till festivalområdet.

Men hur lätt är det att hitta tillbaks till där bussen går sen? När den avgår från Emmaboda alltså.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men hur lätt är det att hitta tillbaks till där bussen går sen? När den avgår från Emmaboda alltså.

Vet inte, skulle tro att den åker ifrån samma ställe som man blir avsläppt.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

xsaosinx:

Festivalbussen!

Där var ju problemet att den avgår en dag före festivalen börjar, vilket skulle innebära att jag är där ensam en natt, utan mina kompisar. Är liten och försvarslös, det är ingen bra idé. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Där var ju problemet att den avgår en dag före festivalen börjar, vilket skulle innebära att jag är där ensam en natt, utan mina kompisar. Är liten och försvarslös, det är ingen bra idé.

Jaha, surt [sad] Då får du väl punga ut pengar till tåg och vanlig buss. Och då kan jag tyvärr inte hjälpa dig med någon info, ska själv åka festivalbuss. Men jag tror inte att Emmaboda är så stort. Det är säkert promenadavstånd. Om du inte hittar får du fråga någon bara [y]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

xsaosinx:

Om du inte hittar får du fråga någon bara

Yeah, tack. [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Fast det skulle kännas lite bättre om någon som faktiskt varit där kan tala om för mig hur långt det är mellan festivalområdet och stationerna. Och hur man tar sig tillbaka till stationerna osv, på Arvika gick det ju bussar dit.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

ska själv åka festivalbuss.

timeisrunningout:

ensam en natt, utan mina kompisar. Är liten och försvarslös, det är ingen bra idé.

MATCHMAKING.SE


   
SvaraCitera

Chilla, det är bara att komma till stationen så leder jag dig dit, tönt. [zzz]


   
SvaraCitera

Underlig:

MATCHMAKING.SE

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är det lätt att hitta till busstationen?

antar det, det är typ sveriges minsta stad[party](okej de är de inte men typ) och i värsta fall får du väl kolla någon karta typ? liksom hela emmaboda är gångavstånd ungefär[cute]


   
SvaraCitera

Emmaboda är jätte litet. Dom som bor där är trevliga.

Om du inte hittar så frågar du om hjälp, eller så går du efter alla ungdomar.

Emmaboda centrum till festivalen och campingen, 5-7 min.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Mawns:

så leder jag dig dit, tönt.

Men kan du leda mig tillbaka så jag kan ta bussen 9:15 på morgonen? [no-no]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Men kan du leda mig tillbaka så jag kan ta bussen 9:15 på morgonen? [no-no]

Hur svrt r d? [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera