Aviseringar
Rensa alla

En 16 åring kan inte vara tillsammans med en 24 åring?


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp och det är snabbt... [cry]

Jo, såhär är det. I någon månad har jag träffat en as schysst kille på 24 år. Hans rumskomis (en tjej) har inte varit hemma, så det har varit ganska lugnt. Men nu när vi båda börjar märka att vi har känslor för varandra, inser vi att det inte riktigt går pga att hans yrke som DJ kan stå på spel.. Eftersom att hans rykte kommer bli kast om dom får veta att han är tsm med en 16 åring.. Så vi planerade att försöka hålla ihop och vänta tills jag är 18..
Men för någon dag sen ringde hans rumskompis och bad att dom två skulle bli tillsammans igen.. han lämnade henne med inget svar..
Och igår, gick jag över till honom och ja.. vi hade sex. Och idag fick ajg veta att han ångrar det för HENNES skull. Jag mår verkligen dåligt och vet inte vad jag ska göra.. Han säger att han mår bra och så i mitt umgänge och inte vill förlora mig.. Vet inte vad jag ska tro eller göra.. Behöver verkligen hjälp, och det är snabbt..


   
Citera

Jag tycker att du ska lämna honom. Dock upp till dig att ta det beslutet som känns bäst för dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men är det helt värt och lämna?


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Lite för stor skillnad för att fungera.. (Du röstade på detta alternativ)

tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

tyvärr

Så mognaden i det hela har ingen betydelse?


   
SvaraCitera

Det kommer gå åt pipsvängen. Han bor med sitt ex!?!?!?!?? Fly fältet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ska flytta nu till höst till en egen lägenhet i sth :/


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

men är det helt värt och lämna?

Det måste du komma på själv, det som känns mest bra och rätt för dig[wink]


   
SvaraCitera

För att parafrasera en vis man här på forumet: "...Människor borde lära sig att skilja på idioter och ickeidioter istället."

Där handlade det om kön, men känner att det passar in i en fråga om ålder också.


   
SvaraCitera

Om det är killen som är 16 och tjejen 24 känns det okej, annars nä!


   
SvaraCitera

Åldern spelar ingen roll, men situationen som sådan verkar fullständigt efterbliven.


   
SvaraCitera

Tycker inte ålder har någon betydelse.


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Och idag fick ajg veta att han ångrar det för HENNES skull.

[crazy]


   
SvaraCitera
Sonya

Tiieepbebbis:

Asså, åldern spelar väll ingen roll? (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Asså, åldern spelar väll ingen roll? (Du röstade på detta alternativ)

Men att han bor med sitt ex gör det. Och att han är för feg för att chansa bara för hans rykte som DJ. Om han var en bra DJ så skulle det kvitta om han var tillsammans med en sextonåring, de flesta hade bara tyckt att det var coolt.

Bara att dumpa honom, även om du gillar honom. Han är inte värd det.


   
SvaraCitera