Aviseringar
Rensa alla

En 16 åring kan inte vara tillsammans med en 24 åring?


Tiieepbebbis:

Lite för stor skillnad för att fungera.. (Du röstade på detta alternativ)

om han inte är barnslig.

Med tanke på att han berättade att han ångrade sig [confused] om något tjejen aldrig hade behövt veta, gissar jag att han både fortfarande gillar sitt ex.
Att han är DJ är inget argument för att han inte skulle vara ihop med dig. Det är ju "innekretsar" och som killen över sade så hade de flesta tyckt att det var coolt eller inte brytt sig. Tror därför också att han leker med dig och vill få dig runt sitt lillfinger och kanske ligga lite mer med dig. du borde skita i honom.

Han bor med sitt ex av någon anledning och tyvärr så är kärlek sällan så fantastisk påverkan när den ena är i en speciell situation.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Åldern spelar ingen roll, men situationen som sådan verkar fullständigt efterbliven.


   
SvaraCitera

Nu röstade jag fel. Jag råkade rösta på att åldern inte spelar någon roll, men nu gör den ju det eftersom den sätter hans karriär på spel.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

, men nu gör den ju det eftersom den sätter hans karriär på spel.

Fast det gör den inte.


   
SvaraCitera

Alltså vad ska han med ett barn till????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Alltså vad ska han med ett barn till????

Lol. Om vi säger så så ligger han och jag på ungefär samma mognads nivå.


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Asså, åldern spelar väll ingen roll? (Du röstade på detta alternativ)

Kan iofs göra det enligt lag, men ej i detta fall.


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Om vi säger så så ligger han och jag på ungefär samma mognads nivå.

Ja precis, där kom den. Men om han hade haft samma mognadsnivå som en människa i sin egen ålder så hade han inte behövt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja precis, där kom den. Men om han hade haft samma mognadsnivå som en människa i sin egen ålder så hade han inte behövt dig.

Egentligen så fattar jag inte just det där. Så om jag hade haft min mognads nivå för min ålder, så skulle jag inte behöva honom? låter inte särskilt logiskt.


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Så om jag hade haft min mognads nivå för min ålder, så skulle jag inte behöva honom? låter inte särskilt logiskt.

Jodå, det är alltid kul och spännande med folk på en högre nivå än en själv när man är ung - och coolt inför kompisarna. Sen är ju äldre killar i regel lite mindre barnsliga och snyggare än killar som precis börjat gymnasiet. Samt får köra bil och kan köpa ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jodå, det är alltid kul och spännande med folk på en högre nivå än en själv när man är ung - och coolt inför kompisarna. Sen är ju äldre killar i regel lite mindre barnsliga och snyggare än killar som precis börjat gymnasiet. Samt får köra bil och kan köpa ut.

Kan klarställe en del saker här, Först träffade jag honom pga att vi hade samma intresse. Han har inget körkort, eller är ofta ute och festar. Jag är ingen som skrytter om vilka killar jag har. Jag skulle lika gärna ha en liten 98:a, MEN då ska mognaden vara i samma höjd som med min.


   
SvaraCitera

Tycker du borde dumpa honom. Liksom, mognaden har en stor del med det hela, men asså, jag tror att han vill ha någon som åtminstonde gått ut gymnasiet, visst ni kanske gillar varandra, kanske till och med mer, men han är antagligen mer mogen, och det kanske inte är du som är lika "mogen" som honom, utan det är han som är lika mogen som dig, det vill säga, en 24 åring som är lika mogen som en 16 åring?? Låter inte så rimligt att en 16 åring e mogen som en 24.

isola:

Ja precis, där kom den. Men om han hade haft samma mognadsnivå som en människa i sin egen ålder så hade han inte behövt dig.

Håller med, liksom, låter dumt att en 24 åring och en 16 åring e lika mogna, antingen e han omogen eller så är du "övermogen" men du kan knappst ha upplevt lika mkt som honom, och mognad bygger ganska mkt upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sajja_Jen:

eller så är du "övermogen" men du kan knappst ha upplevt lika mkt som honom, och mognad bygger ganska mkt upplevelser.

Beror på vad du syftar på. Har upplevt mer än det flesta 16 någonsin kan fantisera om. Men jag förstår hur du menar. Men man kan inte alltid veta vad varje person gått igenom.


   
SvaraCitera

ni e på helt olika stadier av livet ju


   
SvaraCitera

Tiieepbebbis:

Beror på vad du syftar på. Har upplevt mer än det flesta 16 någonsin kan fantisera om. Men jag förstår hur du menar. Men man kan inte alltid veta vad varje person gått igenom.

Men ibland så kan upplevelser göra att man mognar långsammare. Jag har upplevt mer än de flesta oxå...men tyvär bara dåliga upplevelser -.-' Hur som helst, jag menar att, även om du är mogen, så är han "vuxnare" hur mogen du än är så han vuxen, och du "barn". Tror inte att det håller i längden, hur mogen du än är. Ledsen...


   
SvaraCitera