Aviseringar
Rensa alla

en ärlig fråga, tacksam för ärliga svar min kära vänner.


pimpim

JaamenLol:
Ett perfekt förhållande för mig är tilliten, man ska tro på varandra, man ska prata och diskutera med varandra, man ska inte skämmas för ett skit, ens partner ska vara ens bästavän. Skulle kännas fel om jag sa att man inte ska bråka för det gör alla någon gång men det stärker ju bara förhållandet. OCCCCCCH kärlek är inte som på film, det är inte ''perfekt'' men visst, men kanske är lycklig och just den stunden är väl förhållandet perfekt. 

och respekt för varandra


   
SvaraCitera

Perfektion är överskattat och onödigt att sträva efter.

Klyschar däremot till det och säger att de bästa förhållandena börjar med vänskap. Riktigt bra vänskapsrelationer är trygga och avslappnade samt man vet att personen i fråga tycker om en trots ens små egenheter. Så ser jag gärna att ett förhållande är också.


   
SvaraCitera

pimpim:

och respekt för varandra

Exakt. 🙂 


   
SvaraCitera

Ett perfekt förhållande enligt mig är där man har respekt för varandra och kan vara sig själv. Att man kan prata om vad som helst, oavsett vad det är. Äkta kärlek är att kunna älska den andres brister.


   
SvaraCitera

Ens eget förhållande till  en själv som ingen annan kan styra eller påverka för mkt ^^ 


   
SvaraCitera

Respekt och ärlighet. 
Vi ska kunna bråka, vara romantiska, kinky, ta det lugnt etc etc. 
Viktigaste för mig är att man kan vara sig själv och inte behöva bekräfta sin kärlek varje jävla minut i form av ord. Tillit är viktigt, samt att det perfekta förhållandet egentligen är det förhållandet med små brister. Find perfection in imperfection. 


   
SvaraCitera

Well, jag är ju typ så kär som man kan bli just nu så det enda förhållande som skulle vara perfekt för mig är med han jag är kär i.

Men annars tycker jag att man (såklart) ska älska varandra, vara trogna och att det ska kännas rätt. 


   
SvaraCitera