Aviseringar
Rensa alla

En alkis i tunnelbanan sade till mig


Ämnesstartare

att jag behövde duscha.

Förändrade min självbild ganska brutalt.

Har ni också varit med om den känslan?


   
Citera

Vad förändrades den till?


   
SvaraCitera

urinsoda:

Har ni också varit med om den känslan?

En alkis sa "grattis till barnet" och sneglade på min mage en gång. Jag var inte gravid [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinsoda:

Har ni också varit med om den känslan?

Aaa, folk säger liksom sånt för att sänka en, men i ditt fall var det nog alkisen som behövde det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zzzleparn:

Aaa, folk säger liksom sånt för att sänka en, men i ditt fall var det nog alkisen som behövde det...

Bluff:

Vad förändrades den till?

Först blev jag lite ledsen tills jag insåg att jag faktiskt itne blir jag om jag duschar.


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

En alkis sa "grattis till barnet" och sneglade på min mage en gång. Jag var inte gravid [sad]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! En alkis skrek te mig att jag skulle göra mig av med affrokrullet, ända problemet e att jag var snaggad.... [mad]


   
SvaraCitera

urinsoda:

jag faktiskt itne blir jag om jag duschar.

Varför inte?


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

En tant sa åt mig en gång på tunnelbanan att jag skulle maka på mig så hon fick sitta och jag fick stå. Jag blev så förnärmad att jag klev av [sad]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Förändrade min självbild ganska brutalt.

Har ni också varit med om den känslan?

En alkis sa till mig "jag har haft en sån som dig i koppel! Du var då söt" och klappat mig på kinden.

1. Ja, tänk om det var en asiatisk hora han hade i "kopplet"
2. Jag blev väldigt osäker på mig själv hur främmande folk gav slutsatser om mig när dom tittade på mig.


   
SvaraCitera

Stackars alkis.[sad]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

En tant sa åt mig en gång på tunnelbanan att jag skulle maka på mig så hon fick sitta och jag fick stå. Jag blev så förnärmad att jag klev av

Vad illa! D: Jag hade bett henne att be snällt eller sagt att jag skadat häl-senan (Y)


   
SvaraCitera

CheRRyPiG:

Vad illa! D: Jag hade bett henne att be snällt eller sagt att jag skadat häl-senan (Y)

Jag hade velat säga "Det finns en stång du kan hålla dig i, som alla andra människor. Du tog dig ner 20 meter under jorden, nu får du fanimej löpa linan ut och inte komma här och whajna på medpendlare. Dra åt helvete, här får du inte sitta, din dumma fan."

Men...jag var för snäll [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zzzleparn:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! En alkis skrek te mig att jag skulle göra mig av med affrokrullet, ända problemet e att jag var snaggad....

Alkisar ser sånt som vi inte kan se, du behöver se för ditt inre öga.


   
SvaraCitera