Aviseringar
Rensa alla

en amerikansk vän


Ämnesstartare

har en jänkare hos mig några dagar och undrar vad i sthlm man bör visa....


   
Citera
Ämnesstartare

Åk ut till fjäderholmarna och kolla in Mackmyras whiskydestilleri, och testa drejning. [smile]


   
SvaraCitera
kachin

inget helst [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slottet kanske yankees är suckers for kungligheter och liknande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*lyssnar på En Amerikansk Vän av Cirkus Miramar*

När jag var däruppe visade Hezkirin mig typ hur man kunde komma in under ett ställe på något konstigt sätt. Det var roligt. Det kan du visa honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cosmonova och slottet.. gärna när vakterna har byte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

*lyssnar på En Amerikansk Vän av Cirkus Miramar*

Tänkte också på den. [mad][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Cosmonova och slottet.. gärna när vakterna har byte.

Men gud vad underhållande [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså vaktombyte, hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså vaktombyte, hemskt.

Äsch Amerikaner diggar sånt skit..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså vaktombyte, hemskt.

Skojar du? Amerikaner älskar det.. visade en amerikan som bodde på korridoren det nu i våras. Han dregglade och filmade som värsta turisten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Skojar du? Amerikaner älskar det.. visade en amerikan som bodde på korridoren det nu i våras. Han dregglade och filmade som värsta turisten.

Why? [shake] när jag var i london bad jag typ till gud att det inte skulle vara vaktombyte den dag vi var där med engelskagruppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Why? [shake] när jag var i london bad jag typ till gud att det inte skulle vara vaktombyte den dag vi var där med engelskagruppen.

Vi är vana vid att ha kung. Amerikaner tycker att det är exotiskt/historiskt att ha en kungafamilj. Sen är de flesta amerikaner mer "patriotiska och nationalistiska" än vad svenskar är. De uppskattar sånt som har med flaggan att göra mer än vi gör.

Det kom vi fram till när vi pratade om det iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Vi är vana vid att ha kung. Amerikaner tycker att det är exotiskt/historiskt att ha en kungafamilj. Sen är de flesta amerikaner mer "patriotiska och nationalistiska" än vad svenskar är. De uppskattar sånt som har med flaggan att göra mer än vi gör.

Mkay [smile] då kanske vaktombyte är en bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Mkay [smile] då kanske vaktombyte är en bra idé.

Det skulle jag med chansa på. Men jag håller med dig.. hur kul är det att se på liksom? ^^ Man har sett det så mycket i tidningar och på tv redan.


   
SvaraCitera