Aviseringar
Rensa alla

En annorlunda sexfantasi :$


zent
 zent

Det är bara du ger mig en tid och plats.
Lovar att vara jävligt hårdhänt.


   
SvaraCitera

mynona:

Har också hört att fantasier om att bli våldtagen handlar om en metod att avsäga sig ansvaret för sex, ungefär som att säga: "Jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag vill ha sex eftersom det inte är mitt fel det är ju våldtäkt".

Tror också! Var säkert vanligare än nu förr i tiden innan vi fått lite mer sexuell frihet.


   
SvaraCitera

Okej, skall brotta ner och knulla på alla 15 åringar jag ser nu, i hopp om att du skall få din fantasi uppfylld[smile]


   
SvaraCitera

Är ju en av de vanligaste fantasierna har jag också hört/läst. Men jag tycker ej om att använda ordet våldtäkt i denna benämningen, tror att en undermedveten urvattning kan ske samt att det faktiskt inte är våldtäkt om ena parten vill det. Tror det spär på hela grejen om att "ameh hen har ju sagt att hen gillar det hårt i övrigt så hur kan vi veta att hen inte ville det nu" eller liknande.
Våldtäkt är ett känslomässigt laddat ord och bör förbli det för att behålla den styrka av hemskhet det faktiskt innehåller.


   
SvaraCitera

har hänt att jag och min sambo lekt sådana lekar ihop
ser inget fel med det


   
SvaraCitera

genus:

Är ju en av de vanligaste fantasierna har jag också hört/läst. Men jag tycker ej om att använda ordet våldtäkt i denna benämningen, tror att en undermedveten urvattning kan ske samt att det faktiskt inte är våldtäkt om ena parten vill det. Tror det spär på hela grejen om att "ameh hen har ju sagt att hen gillar det hårt i övrigt så hur kan vi veta att hen inte ville det nu" eller liknande.

mynona:

Har också hört att fantasier om att bli våldtagen handlar om en metod att avsäga sig ansvaret för sex, ungefär som att säga: "Jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag vill ha sex eftersom det inte är mitt fel det är ju våldtäkt".

Tror/tycker också detta.
Bra/nytt ord istället för "våldtäktsfantasi"? Föreslår våldsutnyttjningsfantasi. Tror dock inte att det blir en fluga. [wink]


   
SvaraCitera

ceka92:

täckt

va[blush]


   
SvaraCitera

tror du det svenska språket tänder på att du våldtar det[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

tror du det svenska språket tänder på att du våldtar det

höll ju på att rätta![cry][cry]

jag har ingen penis att stoppa in i lexikonet.

borde inte gammelman sova nu??


   
SvaraCitera

ceka92:

höll ju på att rätta!

ok[blush][blush]


   
SvaraCitera

Vanlig fetisch 🙂


   
SvaraCitera