Aviseringar
Rensa alla

En av alla hundra "vad tycker jag om dig"-trådar


Ämnesstartare

migmigmig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

fastän du frågade om jag vill se twilight av ALLA filmer [cute]

men haha, kan ej fatta att du tog så illa upp, de är hilarious [blush][blush] plus om du verkligen är tjej borde du gilla dem!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Vad tycker du om mig nu?!

Om melis kan jag säga att jag tycker att hon är en rätt söt och rar tjej som är oförarglig och oskuldsfull. Ofta positiv och glad, har dock inte synts till i forumet på rätt länge, tycker jag. Kommer ihåg då du, jag, smisk och lilla lady fick 100% på försvarsmaktens samarbetsspel. Tror vårat lag och den omgången var den enda gången jag lyckats få så bra med ett lag. [party]

Nintendos BFF:

migmigmig!!!

Tycker likadant om dig som jag gör om melis, tro jag. Du är harmlös, rätt glad och ganska positv. Tycker ibland att du hänger upp dig för mycket vid typ mat och vikt och sånt. Sedan har hela sms-grejen kanske färgat min bild av dig lite, men på det hela stora vekar du rätt okej. Finns lite Tickstart över dig, vilket framstället dig som oskyldig och gullig, typ. Hamtaro-avataren förstärker det intrycket. Har aldrig riktigt talat med dig så kan inte dra någon djupare analys. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Sedan har hela sms-grejen kanske färgat min bild av dig lite,

vilken sms-grej? : O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bli överöst med båda!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

om du vill

På grund av vissa anledningar, som du själv säkert är medveten om, kan jag inte skriva ett omdöme om dig i ett publikt forum då jag skulle behöva utehålla viss ganska vital info för att kunna ge dig en rättvis bild av vad jag tycker om dig.

Vill du requesta ett privat "omdöme", går det bra. Finns andra som gjort.

Nintendos BFF:

vilken sms-grej? : O

hela grejen med japanen, men vill ej gå djupare in på det utav respekt för er båda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

På grund av vissa anledningar,...

Haha, nu fick du mig att låta helt hemsk för en outsider. Men jag är helt medveten, så ta det i ett PM.


   
SvaraCitera

jag runkade ju av dig i min tråd så vill ha tillbakakakanu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Haha, nu fick du mig att låta helt hemsk för en outsider.

Ops, förlåt. Försökte hitta att smidigt sett att uttrycka mig på, men icke. [cute]

Kan gå i godo för att du är ej hemskt, i fall någon skulle få för sig det.

Pickaboo:

Men jag är helt medveten, så ta det i ett PM.

Alright, tar dig när jag är klar med dem som var före andra.

heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag vill bli överöst med båda!

Artie! Första ordet man associerar med dig är: intelligent. Och det har du visat oss många gånger att det är du. Ganska beundransvärt intellekt, eller iaf din förmåga att formulera argument och använda din kunskap i debatter. Men, det har så många påpekat, så tror det blir lite trist om jag ska rulla på samma band. Du är en av det jag har sett mindre av på senare tid. Har länge haft svårigheter med att tolka om du är snäll eller riktigt dryg. Jag föredrar att tro på det första och på senare tid har den arga, släpande rösten som dök upp i huvudet varje gång man läste något av dig, ersatts med ett glatt kvitter istället. Något positivt är att du kan tillföra mer seriösa inlägg till forumet, men också släppa läs din inre spammare. Tror du är en allmänt god själ, och trots våra meningsskiljaktigheter, tycker jag rätt bra om dig. Kan inte säga att jag gillar, för så pass väl känner jag dig inte. Men som du sa om mig; du har potential.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Första ordet man associerar med dig är: intelligent

[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

scha mathafackha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag runkade ju av dig i min tråd så vill ha tillbakakakanu

Okok! Jag råkar veta vem du var förut, så jag tar med det i bedömningen. Förut var du för mig en spammare, emellan åt rolig, men ofta lite för uppmärksamhetssökande för att det skulle bli riktigt komiskt. Hade inte något särskilt emot dig, har alltid varit ganska neutral eller positivt inställd till dig. Trots att du troligen får mindre varningar för spam nu, så blir det lite tomt utan alla dina trådar. Fast jag tycker den här förändringen du gjort är bra, är kul att kunna se dig i lite mer seriösa sammanhang i trådar där du faktiskt ger folk tips om hur de ska lösa sina problem.

Fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tar en paus med nya tills imorgon.

Detta var sjukt ansträngande.


   
SvaraCitera