Aviseringar
Rensa alla

En av alla hundra "vad tycker jag om dig"-trådar


Ämnesstartare

Ja, nu finns möjligheten att få veta det. Jag reserverar mig för att jag inte har någon uppfattning om dig. Men ska göra mitt bästa att utmåla mina tankar och reflektioner - om det är av intresse.


   
Citera
Ämnesstartare

ska ta med i min bedömningen att du är en copycat [no-no]

men shoot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah låt höra dina fullständigt irrelevanta reflektioner av människor du sett på internet.


   
SvaraCitera

ja, kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yo


   
SvaraCitera

Varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

men shoot!

Chibibbi är en rätt så ny umare som jag inte vet allt för mycket om. Och kanske är det bäst så, för jag gillar den C som jag lärt känna. C uppfattas som lil-gammal på ett mycket uppfriskande sätt. Samtidigt så får man känslan av att erfarenheter inte riktigt machar med denna lil-gammla stil, vilket kan få C att uppfattas som något aningslös (det kan vara hennes ålder som färgar denna uppfattning). C känner ett behov av kategorisering, vilket är rätt så påtagligt och ger intrycket av att C är analytiskt lagd. I grunden uppfattas C som självsäker, det blir tydligt när man ser hennes principer som en stark integritet. Det blir desto tydligare i hennes skeptiska hålling, vilket förstärker intrycket av självsäkerhet. Att erfara C är uppfriskande, och man känner lätt ett förtroende inför C. Men brister på detaljer gör att man desvärre måste inneha en skeptisk ställning. C är som Googles motto, "don't be evil".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Ah låt höra dina fullständigt irrelevanta reflektioner av människor du sett på internet.

m3lis är en typisk umare som har växt från att vara en fjortis - vilket betyder att hon saknade självkänsla och sökte bekräftelse vilket är normalt att göra i tonåren. Till att inneha en mer självsäker hållning - där det goda och det som ökar känslan av makt har blivit synonymer. Det var allt det irrelevanta jag hade säga om m3lis som jag upplevt på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

ska ta med i min bedömningen att du är en copycat [no-no]

inte bara konceptet utan också din titel! [blush]

låt mej va tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ja, kör på.

Jag reseverade mig att jag inte har en uppfattning om alla umare. Och vad gäller elverpigen är det desvärre så. Det måste inte förbli så, men jag kan konstatera att nu är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

inte bara konceptet utan också din titel!

haha, men konceptet var ju ej min idé [crazy] men titeln, sure, DEN var min [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Yo

Om intressant och mystisk hade en synonym så skulle det beskriva Libestraum yppeligt. Samtidigt så får man uppfattningen att L har en rätt så utröttande attityd till nihilism. Där L hävdar att allt för mycket är meningslöst. Ett av de finaste drag som jag uppskattar hoss L är tendensen att provocera sin omgiving till orginella och radikala banor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför inte.

Ögon i en plåthink är lite av ett frågetecken för mig, men ett positivt frågetecken. Ö karaktäriseras som en person med ambition och integritet. Ö klarar av att särskilja på saker vilket är riktigt uppfriskande.


   
SvaraCitera

Asha:

Ö klarar av att särskilja på saker

Utveckla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Utveckla...

Jag minns inte detaljer, men om minnet har någon förankring i minna erfarenheter så klarar du av att skilja på vad som är relevant och irrelevant vid en moderering ect. Som sagt är du något av ett frågetecken - och jag har inte en tydlig uppfattning vem du är.


   
SvaraCitera