Aviseringar
Rensa alla

En bild på en 62-årig Stallone på gymet



   
Citera

Vince Mcmahon är äldre än så och han har en minst lika bra fysik som Stallone, så så mycket är det inte att hurra för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

Vince Mcmahon är äldre än så och han har en minst lika bra fysik som Stallone, så så mycket är det inte att hurra för.

Kan du inte nämna några fler...


   
SvaraCitera

Jonte6:

Kan du inte nämna några fler...

nej finns nog inga fler men Vince är för det första 2 år äldre om jag minns rätt (han är äldre än Stallone iaf, den saken är klar) men han har en minst lika bra fysik


   
SvaraCitera

Ripped shit. Han är en hero. Fyfan sådär vill jag se ut. [confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

rå farfar :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör han rent nu? nån som vet?


   
SvaraCitera

the king of kings:

Vince Mcmahon är äldre än så och han har en minst lika bra fysik som Stallone, så så mycket är det inte att hurra för.

Haha, det är inte mycket att hurra för eftersom att åtminstone en kille har bättre fysik än honom och är två år äldre?

Antar att alla tjejer förutom en inte är något att hurra för. Kan ju bara vara en som är snyggast, de andra är väl inget att ha [rolleyes]


   
SvaraCitera

SUKOF:

rå farfar :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xyndare.nej det är inte rent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träligt.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dedär är ju inte på naturlig väg!


   
SvaraCitera

loffapoffa:

Dedär är ju inte på naturlig väg!

men han får tillochmed DIG att se svag ut[shake] det är lite skumt eftersom du är otroligt biffig och har värsta jävla v-ryggen


   
SvaraCitera

the king of kings:

men han får tillochmed DIG att se svag ut det är lite skumt eftersom du är otroligt biffig och har värsta jävla v-ryggen

Du skämtar? [rolleyes]


   
SvaraCitera

majkie2:

Du skämtar?

nej, jag tycker loffapoffa ser spinkig ut bredvid honom, men hans ryggmuskler har krympt det senaste året, inte kul alls[sad]


   
SvaraCitera