Aviseringar
Rensa alla

En bild säger mer än tusen ord


Ämnesstartare

Dräparen:

"jag har målat allt" - gubben som gjort den

Har läst om honom på nut. konst, fyfan vad tråkig han är [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Har läst om honom på nut. konst, fyfan vad tråkig han är [cry]

om det är mondrian så gjorde han fucking grymma bilder i övergångsperioden mellan kubism och neoplasticism

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHHAAAAAHAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

om det är mondrian så gjorde han fucking grymma bilder i övergångsperioden mellan kubism och neoplasticism

Ähmenvaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som när Holland förlorade VM i fotboll.

Jag kastade min ölflaska i marken och skrek. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sluta titta hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Ähmenvaf...

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

mondrian

ja åh trädet dräggel

konstkritikern


   
SvaraCitera

Hahahahaha. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

om det är mondrian så gjorde han fucking grymma bilder i övergångsperioden mellan kubism och neoplasticism

Vi har bara fått se exempel på hans senare verk när han blev kär i goemetri eller vad som nu hände. Det är grymt dåligt iaf [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför börjar folk prata konst i denna tråd. förstår ej vad dräparens inlägg gör här!!!!

blev du ledsen av förlusten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

varför börjar folk prata konst i denna tråd. förstår ej vad dräparens inlägg gör här!!!!

Eller hur!!

helutuhle:

blev du ledsen av förlusten?

Nej, blev gladledsen, ville typ att finland skulle få vinna. Tråk att vinna så överlägset och tråk att Sverige inte ens gav en fight..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Nej, blev gladledsen, ville typ att finland skulle få vinna. Tråk att vinna så överlägset och tråk att Sverige inte ens gav en fight..

skönt att du ej är en överreagerare som jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vi har bara fått se exempel på hans senare verk när han blev kär i goemetri eller vad som nu hände. Det är grymt dåligt iaf [blush]

ja, de grejerna har jag också sett och de är ju sjukt trista... minns en bild så är det svart med en vit ruta på, och så representerar det någonting typ att man ska använda fantasin [tard]...

surrealism är den vackraste konsten
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

varför börjar folk prata konst i denna tråd. förstår ej vad dräparens inlägg gör här!!!!

har ju med rubriken att göra


   
SvaraCitera