Aviseringar
Rensa alla

En blogg för dem som tror att dem är ensamma.


Ämnesstartare

Hej alla.  

Okej, för att starta så enkelt som möjligt så vill jag bara berätta om min blogg. Många som har läst den har frågat mig om jag inte ska posta den på sidor där ungdomar kan hitta den eftersom mina tankar är vanliga och att det kan vara lättare för andra tonåringar att dem inte är ensamma med att leva med tex: en depression, självmordstankar, alkoholistföräldrar, panikångest, skolproblem, dålig självkänsla m.m

Om ni vill får ni absolut kolla in den, men läs den inte om ni mår dåligt av det.
( Om du inte tycker om den så sluta läs, man behöver inte älska allt och alla. )

Tack i förhand. Hjärta
tjejensomingentyckerom.blogspot.se 


   
Citera

hej, jag tänkte bara göra lite reklam för mig själv här.
här är jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zox:
hej, jag tänkte bara göra lite reklam för mig själv här.
här är jag!

Det blir lätt så när man inte har någon som bryr sig om en, jag söker bekräftelsen på andra håll. Det kan mycket väl vara så att mitt egna värde bestäms av bloggvisningar, kommentarer m.m. Men tack för att du skrev, det är alltid trevligt att bli nedtryckt och framstå som ett egoistiskt pucko. Det blir jag dagligen av mina föräldrar. Tack för att du påpekade det, det behövde jag verkligen,

 


   
SvaraCitera

inte för att vara den som är den (eller kanske just för att vara den som är den), men din rubrik är grammatiskt inkorrekt Gråter

Men fortsätt med din blogg, det du skriver är säkert givande för många! 


   
SvaraCitera

Ni är så själviska. Ni verkar inte ens förstå att det faktiskt finns ungkarlar därute!


   
SvaraCitera

vad söt du verkar


   
SvaraCitera