Aviseringar
Rensa alla

En dag kvar att leva


Ämnesstartare

Fira det järnet.

E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umgås med familjen. Säga att man älskar farsan o systrarna, vilket jag nog bara sagt ett fåtal gånger i mitt liv. Krama om systrarna och farsan djävligt hårt. skulle nog umgås med honom mest faktiskt. Skulle nog gå mest tid till att försöka skapa ett bra sista minne av mig till min familj. Skulle dock vara orolig över att farsan skulle dö av hjärtesorg.. fin pappa LedsenHjärta 

tror inte att jag skulle göra något annat faktiskt. Skulle ändå bara försvinna då jag dör, tomt.. som om man aldrig funnits. Men hoppas ändå på att det finns något.. vissa dagar tror jag att det finns något efteråt. 

mm.. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skjutit mig själv direkt istället pga. kontroll. 


   
SvaraCitera
mynona

24 timmar är egentligen för kort tid för att göra något utlevande. en månad däremot, då skulle man kunna göra en hel del intressanta saker, men 24 timmar - då skulle jag nog inte göra mer än utföra en serie dramatiska möten med viktiga personer där fullständig ärlighet rådde eftersom det inte fanns något efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Springa Lidingöloppet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpa en jävla massa skit på kredit samt krama om min familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovit så jag inte märkte nåt.


   
SvaraCitera
time
 time

Skulle nog vara med familjen så mycket jag kunde, och antagligen bryta ihop i famnen på min manvän. Tjata till mig lite jag-är-snart-död-snusk. Klappa alla mina katter och krama alla kompisar. OCH dricka vin och kedjeröka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa är att alltid försöka leva som om man skulle dö imorgon. För då kan det faktiskt vara försent. För man kan aldrig veta när man exakt kommer att dö. Även om en läkare ger en max ett halvår, kan man fortfarande dö tidigare eller senare. Så bättre att försöka göra det man vill innan man dör när man kan. 


   
SvaraCitera

Samla alla nära o kära och göra roliga o spontana saker tillsammans. Sedan ska jag ha lagt ett brev i en postlåda där jag skrivit ett avskeds brev. 🙂 


   
SvaraCitera

jag skulle elda upp mina dagböcker, försöka träffa mina närmsta, skriva kärleksbrev och testamente. när den sista timmen närmade sig skulle jag bada. jag har alltid velat dö i vattnet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta vara på min familj, göra alla saker man inte fick göra osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Har man bara en dag till att leva ska man väll leva som aldrig förr. Festa dricka röka supa. Säja hej då till dom som står en nära till så många man hinner med. Men antar att jag inte skulle göra något av det. Typ sitta i ett hörn och gråta.


   
SvaraCitera