Aviseringar
Rensa alla

En dålig första kyss är väl okej... eller?


Ämnesstartare

Jag är 15 år, jag gillar en tjej väldigt mycket och otroligt nog gillar hon mig. Jag är inte tillsammans med henne. När hon går hem brukar jag alltid ge henne en kram och idag eftersom det var fredag tänkte jag ge henne en extra lång och mysig en [smile] När jag kramade henne försökte hon inte komma loss eller något från kramen som jag trodde, hon bara stod kvar och jag med. Jag lyfte på huvudet (som hade varit på hennes axel) och kollade på henne och log. Då gav hon mig en kyss på kinden och sedan la sitt huve på min axel igen, jag var inte beredd på detta och la mitt huvud på hennes axel igen, nu stod vi så i några sekunder och jag tänkte kyssa henne tillbaka på kinden. Då lyfte jag på huvet så det skulle bli lättare men det gjorde hon med, efter det här så blundade hon och kysste mig på munnen, jag var rätt så förvånad och häpen. Sen så la hon sitt huve på min axel igen, hon skrattade och tittade på ett litet barn som sprang, jag kollade också och då kysste hon mig igen. Sen sa hon att hon behövde gå och vi sa hejdå till varandra, jag som var rätt så förvånad bara stod kvar och tittade på henne, hon vände sig inte om och efter ett tag så gick jag med.

Allt detta var ju förståss fantastiskt och jag är jätte glad just nu, men. Det var så här att detta var min första kyss och jag hade ingen som helst aning om vad man egentligen skulle göra (som du kanske har märkt), jag har ju sett på filmer och sånt men det säger ju inget, om jag var beredd på detta skulle jag ha läst lite om hur man ska göra. Jag gav ingen direkt kyss tyckte jag, vi bara förde munnarna mot varandra några gånger (kändes det som efteråt men det kanske bara var min inbillning), jag vet inte om hon gjorde det heller eftersom jag var nästan chockad haha, för mig är det så att jag inte bryr mig om det och det är att vi i så fall ''nästan'' kystes och vi båda ville det som räknades, och jag har försökt inbilla mig att hon också gör det men det har inte lyckats. Vad tror ni? Jag tror förståss hon inte kommer att hata mig för en dålig kyss som dessutom var min första, fast det vet ju inte hon såklart men hon kanske förstod det... hoppas jag. Jag lutande inte mitt huve så mycket åt sidan som jag borde, men det var bara en småsak.

Kan ni tjejer säga om det här är något som ni bryr er om? Nu på måndag så hade jag tänkt att följa med henne till hennes buss också och försöka på nytt om man ska säga så. [smile]

Tack i förväg [smile]


   
Citera

raggsockan3:

När jag kramade henne försökte hon inte komma loss eller något från kramen

that moment.. [blush]


   
SvaraCitera

åh vad mysigt de lät [love][smile]


   
SvaraCitera

Haha min första kyss var förmodligen kass som fan xDDD Jag var 15 då och vi höll på och kramades och jag vågade inte kyssa henne men sen kysste hon mig [crazy][crazy][crazy] Och då kysste jag tillbaka sen så förlorade jag nästan oskulden [blush]


   
SvaraCitera

raggsockan3:

Allt detta var ju förståss fantastiskt

Sådär en första kyss, eller rättare sagt puss ska vara 🙂 Var ungefär lika som min 😛


   
SvaraCitera

Jag är glad för din skull!!! [love]


   
SvaraCitera

Ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi, åh vad glad jag blir av att läsa alla dessa kommentarer [smile] tack alla [smile]


   
SvaraCitera

orkar inte läsa, men som svar på rubriken: ja


   
SvaraCitera

Det där lät då bra mycket bättre än min första kyss..... Jag var 16 år, och sov över hos kompisarna på skolans internat. Vi satt och tittade på tv, och efter ett tag var det bara jag och killen kvar. Vi kom på att vi hade glömt fixa fram extrasäng till mej, så på något sätt (hur tänkte vi egentligen??) så hamnade vi båda två i hans säng. Vi låg där brevid varandra och utan att riktigt tänka efter så kysstes vi. Det var dåligt som fan, och blev hur pinsamt som helst. Speciellt eftersom jag var tvungen att stanna resten av natten. Det blev ännu pinsammare på morgonen.....

Så lets just say din första kyss verkade oerhört mysig, och jag är säker på att hon tycker likadant ^^


   
SvaraCitera

raggsockan3:

Tack i förväg [smile]

gud vad mysigt det lät. Blev nästan lite avis.

Men till frågan. Kändes det bra för dig? För om det kändes bra för dig så bör det i regel ha känt bra för henne också.

lycka till!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

orkar inte läsa, men som svar på rubriken: ja


   
SvaraCitera