Aviseringar
Rensa alla

En dikt


Ämnesstartare

Tankens blinda fläck är vädjan till medkänsla. Den måste försvinna om man ska komma långt. Jag spänner den så den krymper men då vässar jag deras vapen. Deras vapen är lansarna som jagar mig ut i kosmos.


Ämnesstartare

Vad tycker ni om min dikt?


förstår mig inte på dikter o va som är "roligt" med de, men i gues it was good


Ämnesstartare

handendärnissen:
förstår mig inte på dikter o va som är "roligt" med de, men i gues it was good

Fattar du inte själva "humorn" i dikten?


användarkontot:

Fattar du inte själva "humorn" i dikten?

är de humor i de där??Tardig har dyslexi så kan va därför då


Ämnesstartare

handendärnissen:

är de humor i de där??Tardig har dyslexi så kan va därför då

Det var inte min avsikt specifikt att den skulle ha humor. Däremot tror jag att det behöver uppstå en typ av humor för att man ska klara av saker i allmänhet.


användarkontot:

Det var inte min avsikt specifikt att den skulle ha humor. Däremot tror jag att det behöver uppstå en typ av humor för att man ska klara av saker i allmänhet.

de som är roligt är roligt o de som inte är roligt är inte roligt, fattar inte ens va de står så typ så mkt bryr ja mig


Ämnesstartare

handendärnissen:

de som är roligt är roligt o de som inte är roligt är inte roligt, fattar inte ens va de står så typ så mkt bryr ja mig

Du bryr dig verkligen bara om invandrarna. Ska du inte skaffa nya intressen? Kanske skriva en dikt?


användarkontot:

Du bryr dig verkligen bara om invandrarna. Ska du inte skaffa nya intressen? Kanske skriva en dikt?

o du tror att ja skriver alla mina intressen här haha


Ämnesstartare

handendärnissen:

o du tror att ja skriver alla mina intressen här haha

Nej jag försöker bara konversera genom att retas lite.


användarkontot:

Nej jag försöker bara konversera genom att retas lite.

inte på humör.


Ämnesstartare

Skrev en till dikt:

Vad var det som hände 99
Vad var det som hände 2001
Vad var det som hände 76
Vad var det som hände 2004

Vad var det som hände 2003


Djupt


Ämnesstartare

Blivande_japan:
Djupt

Tack! Om du nu menar allvar.