Aviseringar
Rensa alla

En enkel biljett


Ämnesstartare

Vem drömmer inte om att ibland fly "ekorrhjulet" och den inrutade vardagen för ett mer lättsamt liv -kanske i ett annat land? I den här serien träffar vi några personer och familjer som har bestämt sig för att förverkliga sina drömmar och lämna sina gamla liv bakom sig, för en ny tillvaro på främmande mark.

http://www.tv8.se/enkel-biljett-0

Jag blir alltid lika glad när jag ser det här programmet. Människor som förverkligar sina drömmar, människor som vågar - vågar slänga sig in i någonting utan att veta hur det slutar. Oavsett om de lyckas eller inte, så har de samlat på sig en alldeles obeskrivlig livserfarenhet och upplevelse.

Någon annan som älskar sådana här program? [bigsmile] Jag gillar också "En plats i solen" [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Angelize:

Ändrad: I dag 21:03 av Angelize, ändrad 1 gång

Gud vad jag stör mig på detta. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit ner er da


   
SvaraCitera

Ja, ibland så kan man bli inspirerad själv.


   
SvaraCitera

har ej sett


   
SvaraCitera

Går ju inte hitta nån jävla info om det överhuvudtaget. Finns det att få tag på nånstans, eller vet du originaltiteln?

Tror jag skulle tycka det vore intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Går ju inte hitta nån jävla info om det överhuvudtaget. Finns det att få tag på nånstans, eller vet du originaltiteln?

Tror jag skulle tycka det vore intressant.

Det är ett jävligt bra program och jag har sökt som en galning men hittar inte originaltiteln! [n]


   
SvaraCitera

Har dom ingen mer info eller vet du typ när det går om man kan se i andra tablåer? [shake]


   
SvaraCitera

Angelize:

Det är ett jävligt bra program och jag har sökt som en galning men hittar inte originaltiteln! [n]

Hmm, irriterande. Jag har inte åttan. [sad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Det verkar vara rätt serie iaf.

verkar va nått liknande, men inte samma program. det programmet jag menar, där är det nya familjer eller nya människor varje avsnitt


   
SvaraCitera

Angelize:

verkar va nått liknande, men inte samma program. det programmet jag menar, där är det nya familjer eller nya människor varje avsnitt

E ju precis samma bilder som dom i din tv8-länk iaf. [shake]


   
SvaraCitera