Aviseringar
Rensa alla

En experimentfilm jag gjort, kommentarer?


Issen
Ämnesstartare

Detta är en film jag gjorde här i skolan på min filmutbildning... ville testa vad för stämning man kunde bygga upp av ganska simpel filmning men sedan redigerad och musik pålagd.

Detta är ingen färdig thriller/deckare eller nånting sånt, utan jag vill enbart höra vad får känslor ni får av stämningen av ljudet, bilderna etc.


   
Citera
Ämnesetiketter

Slumrade till två gånger under klippet, borde sova. Väry sövande.


   
SvaraCitera

Musiken är rätt störande. =/


   
SvaraCitera

Den är för lån och tråkig och musiken är ja

passaro:

rätt störande. =/

Annars ganska okej[y]


   
SvaraCitera

Fortsätt jobba[bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag satt å vänta på att Gollum skulle hoppa fram men det gjorde han inte [cry]


   
SvaraCitera

Tyckte den kändes lite David Lynch på nåt sätt. [party]

Den var bra och lite "spännande" om man nu kan säga så, liite lång kanske men annars okej.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Run Riot:

Den var bra och lite "spännande" om man nu kan säga så, liite lång kanske men annars okej.

Den är "lite" för lång avsiktligt dock för att se hur långt de går att sträcka sig innan det blir just tråkigt eller om man fortfarande kan rädda det.

Eller om man tänker sig att detta var en intro till en längre film och hela tiden kommer det fram förcredits, om det skulle bli tråkigt då eller om man sätt och väntade på mer.


   
SvaraCitera

Är det personen i filmen som har skrivit... filmen? [confused]/[tard]

Jag håller med om att den kändes rätt lång, men det försvann när intressanta vinklar dök upp, tyckte det blev spännande i slutet. Musiken passar bra, skulle du ha förcredits kan jag tänka mig att det borde vara annan musik, skulle kunna gå över till den där ~silent hill-musiken. Den grönaktiga färgen passade helt okej, särskilt när det filmades från gräset, ...brb, ska starta ett experiment i maskininlärning.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

variabel:

Är det personen i filmen som har skrivit... filmen?

Vae nae, det är jag som gjort den?

Den gröna färgen är förövrigt nåt som spionerar i night vision om du inte förståd de 😛


   
SvaraCitera

Issen:

Den gröna färgen är förövrigt nåt som spionerar i night vision om du inte förståd de 😛

Ah. nä det förstod jag inte 😛 men fattar nu. Gillade den blå färgen.


   
SvaraCitera

Jag tycker det var väldigt bra faktiskt. Även om det inte hände så mycket. Det hela med storebror gör den väldigt spännande och att man faktiskt kan koppla den till dagens samhälle. I en längre version kunde man kanske fått sett mannen gör andra saker än att bara gå. Kanske hur den övervakar honom i sovrummet eller i badrummet. På ställen där men tror att ingen ser en.
Musiken var väldigt passande.

Fortsätt med det bra jobbet.


   
SvaraCitera

Att höra något slags ljud som om någon slår på mörkerseendet hade nog hjälpt en att fatta vad det var.

Gillade [y]


   
SvaraCitera

[y]

lite för lång dock och gillade inte riktigt kameravinklarna i början, gillade mer när kameran "började gå" efter personen[party]


   
SvaraCitera

Issen:

Eller om man tänker sig att detta var en intro till en längre film och hela tiden kommer det fram förcredits, om det skulle bli tråkigt då eller om man sätt och väntade på mer.

Låter som att det skulle kunna funka faktist. [y]

Men det var ändå förutsägbart. [zzz]


   
SvaraCitera