Aviseringar
Rensa alla

En Fin Fråga


Ämnesstartare

Vad är det mest romantiska någon gjort/sagt till dig? Det finaste du varit med om?

Ge gärna tips på vad man kan göra för att bevisa att man älskar någon. Och det ska vara något ärligt, bra och fint som verkligen bevisar att man tycker om honom/henne.


   
Citera
Ämnesstartare

tingeling:

Ge gärna tips på vad man kan göra för att bevisa att man älskar någon. Och det ska vara något ärligt, bra och fint som verkligen bevisar att man tycker om honom/henne.

Bra att fråga om tips när man skall visa på ärligt sätt att man älskar någon[smile]


   
SvaraCitera

Står ganska gulligt i min dagbok om när min pojkvän sa "jag älskar dig" försa gången hihi [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Bra att fråga om tips när man skall visa på ärligt sätt att man älskar någon[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var en okänd människa som kramade mig förra året för att jag hade varit snäll.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bra att fråga om tips när man skall visa på ärligt sätt att man älskar någon

Men åh. Jag vill ha lite inspiration. Min pojkvän vet att jag älskar honom, men jag vill visa det på nått nytt sätt, och om jag har lite idétorka kanske någon annan kan hjälpa mig. Att jag ens startade en tråd om detta tyder väl bara på att jag är ärligt kär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Bra att fråga om tips när man skall visa på ärligt sätt att man älskar någon

Men åh. Jag vill ha lite inspiration. Min pojkvän vet att jag älskar honom, men jag vill visa det på nått nytt sätt, och om jag har lite idétorka kanske någon annan kan hjälpa mig. Att jag ens startade en tråd om detta tyder väl bara på att jag är ärligt kär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tingeling:

Men åh. Jag vill ha lite inspiration. Min pojkvän vet att jag älskar honom, men jag vill visa det på nått nytt sätt, och om jag har lite idétorka kanske någon annan kan hjälpa mig. Att jag ens startade en tråd om detta tyder väl bara på att jag är ärligt kär?

Ta det inte så hårt. [smile] Varken jag eller kebu har dock något vettigt att dela med oss av, så chilla m8. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Varken jag eller kebu har dock något vettigt att dela med oss av, så chilla m8. [wink]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det ska väl fan inte behöva bevisas


   
SvaraCitera

Man är så olika som person så det är svårt att säga vad din pojkvän/flickvän tycker om men ett bra tips är väl saker som du själv hade velat att han hade gjort eller sagt till dig för att bevisa att han älskar sig och bryr sig om dig. Kan tyvärr inte ge så mycket mer konkreta tips, små saker som förgyller vardagen går alltid hem [smile]


   
SvaraCitera

tingeling:

Vad är det mest romantiska någon gjort/sagt till dig? Det finaste du varit med om?

Det mest romantiska jag gjort är väl att jag överraska mitt ex ( när vi var tillsammans) med lite presenter och god mat.

Det mest romantiska fina osv någon gjort för mig är att säga att hon älskade mig när vi stod ute och det var mörkt som natten och snöa och vi bara stod och mysde, lite som en film tycker jag!.[blush]


   
SvaraCitera

Överraska! Det räcker, är an överraskad så spelar det ingen roll vad du gjort, bara att han blir överraskad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tristani1:

Överraska! Det räcker, är an överraskad så spelar det ingen roll vad du gjort, bara att han blir överraskad 🙂

"Jag mördade din mor, SURPRISE!!!"
"Åh, älskar dig också"


   
SvaraCitera