Aviseringar
Rensa alla

En fin människa.


leiz
 leiz
Ämnesstartare

Beskriv en fin människa. Hur ni tolkar det är upp till er. 


   
Citera

hatar elitsinglar


   
SvaraCitera

när man upplever nån när den är fin


   
SvaraCitera

Typ när nån varit med på eltisinglar i 10 år och sen tänker att.. nä vafan e dehär..
det är ju dig jag vill ha


   
SvaraCitera

Vad är dens historia?


   
SvaraCitera

Fantastiskt:
Typ när nån varit med på eltisinglar i 10 år och sen tänker att.. nä vafan e dehär..
det är ju dig jag vill ha

... igår sa jag att alla människor skulle vara som dig

idag ändrade jag mig, jävla retsticka


   
SvaraCitera

Fkpaw: ... igår sa jag att alla människor skulle vara som dig

Alla borde ha dina åsikter

Fkpaw: idag ändrade jag mig, jävla retsticka

haha i helvete heller


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Den Nära Vården:

text-animationen är ju helt off


   
SvaraCitera

sover 


   
SvaraCitera

När någon gör en fin insats för en annan människa, alltså verkligen "goes out of their way" för att någon annan ska må bra. Det kan vara att trösta, fixa en present, eller bara vara stärkande för omgivningen.

Sen för att mer "behålla" titeln som en fin människa bör man även sträva efter att hålla den nivån enligt mig.. ha en öppen och positiv syn på människor. Ja.


   
SvaraCitera

019linnea:
När någon gör en fin insats för en annan människa, alltså verkligen "goes out of their way" för att någon annan ska må bra. Det kan vara att trösta, fixa en present, eller bara vara stärkande för omgivningen.

Sen för att mer "behålla" titeln som en fin människa bör man även sträva efter att hålla den nivån enligt mig.. ha en öppen och positiv syn på människor. Ja.

jo det blir väl enklast för idioterna om man bara är snäll hela tiden och låter dom göra vad som helst mot en och aldrig säger ifrån. "tyvärr" funkar inte vekrligheten så


   
SvaraCitera

LÄS ALLA LEIF GW:S KRÖNIKOR:

jo det blir väl enklast för idioterna om man bara är snäll hela tiden och låter dom göra vad som helst mot en och aldrig säger ifrån. "tyvärr" funkar inte vekrligheten så

Men det är ju fan inte det jag sa eller vill föra fram.. man ska inte tolerera när folk kommer och är taskiga mot en, dock ta hand om dem som man har kär.


   
SvaraCitera

den er snäll, acceptant för avikelser och älskar furrys.  den er bra på att snäll, lagar god mat har ett djurintresse bl.a


   
SvaraCitera

Fkpaw:
hatar elitsinglar

?


   
SvaraCitera