Aviseringar
Rensa alla

En förändring, har jag har gjort något?


Ämnesstartare

Haft en flickvän i 1-2 veckor nu, allt har varit jätte bra
Jag känner verkligen att hon är den bästa jag har träffat.
Humorn stämmer in, vi skrattar tsm hur mkt som helst och myser tillsammans.

Sen nu for vi till en fest i regnet, blev på lite dåligt humör påvägen dit för att jag klev ner i största vattenpölen på vägen med min foppa toffel..
När vi kom till festen så var ju det den töraste någonsin ( hade dels ingenting att dricka ).. Sen vare folk som hotade mig och massa, sen vare nån som snodde mina skor och jag kunde inte komma därifrån på en timme..

När vi slutligen kom iväg så var jag väl på dåligt humör i en halvtimme sen så orkade jag inte sura nå mer och var helt som vanligt..

När vi kom hem så satte jag på en film, gjorde sängen riktigt mysigt, bytte om och la mig i sängen..

Hon satt vid datorn, jag frågade om hon skulle komma men hon bara skakade på huvet och sa "sen"

1/4 av filmen hade gått ( Jag såg att hon kollade igenom facebook, bdb, msn.

2/4 av filmen hade gått ( Jag såg hur hon började kolla igenom aftonbladet )

3/4 av filmen hade gått ( Hade frågat henne några gånger om hon skulle lägga sig i sängen, men det ville hon inte )

4/4 filmen var slut.. Jag gick fram till henne och frågade vad det var, men hon sa bara " inget",
Och hon lovade även att det inte var någonting..

Tillslut gick hon och la sig men då däckade hon direkt.. , sedan på morgonen så var hon jätte konstig..

Humorn var samma och var trevlig.. Men hon visade inte direkt någon kärlek.. Sen fick jag en liten feg puss när jag for därifrån..

Vad kan jag ha gjort för fel?!?!? får snart hjärinfrakt.. uppsakktar svar[y]


   
Citera

Hm. Hon kanske tror att du blev sur på henne? Eller något.
Omöjligt för oss att veta, du skulle kunna fråga henne. Säg till henne att det märks att det är något annorlunda och fråga vad det är. Fråga om hon trodde att du blev sur på henne och förklara att du blir orolig när hon ändrar attityd sådär.

Sedan kan det ju förstås vara så att hon var trött och inte hade lust att mysa eller se på film. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jahapp, nu sa hon nyss att det var för att hennes morbror hade dött...

Nu skrev jag den här jävla texten i onödan, krampen i fingrarna kändes ju..


   
SvaraCitera

Egd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WihlWihl:

Vad kan jag ha gjort för fel?!?!?

Fråga henne det, gör det typ 3 gånger. Fråga om hon är säker på om det inte är någonting speciellt. Om det var för att du var sur ett tag, eller vad det någon som någon sa om något, typ om dig?

Hehe, sen kan du typ: "Men kom igen, du kan säga d till mig, snälla jag vill veta. Är det något som är fel, är det något du stör dig på så säg det nu. Jag vill inte att du kommer efteråt och bara vräker ur dig saker som du kunnat sagt tidigare."

Typ så. eller? För ni ska ju kunna snacka om det är något som är galet så man slipper bli paranoid och oroa sig i onördan.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera