Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 09:11 Undrar vem i Sverige som var först med att skriva "jag vill dö" på internet.Tror ni att personen överlevde eller dog med avsikt?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 09:40 Dog ofc. De första som började använda internet var knappast attentionwhores.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:19 Hm, intressant... Knepigt.Undrar om det var en hane eller en hona
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:36 Troligtvis är den personen död nu.
CharliesName2 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:40 stereo total:Troligtvis är den personen död nu.Jo, för internet kom ju på 1800-talet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:42 stereo total:Troligtvis är den personen död nu.A, men pga sjmord? Tror själv inte det.H'n använde sig kanske av ironi när h'n skrev det
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:44 insekt:A, men pga sjmord?Tror själv inte det.H'n använde sig kanske av ironi när h'n skrev detJa. Självmord. Det tror jag iaf. Såklart kan det ha legat ironi bakom. Men jag tror inte det.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Nov 2010, 12:55 stereo total:Ja. Självmord.Kan stämma! Själv vet jag inte vad jag ska tro