simsalabim Skapade trådar Postade inlägg 20 Nov 2010, 22:54 Om vänskap var en människa hur skulle du bemöta den (människan) då?
Olycklig Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 20 Nov 2010, 23:15 Vänskap är oftast en lögn som går bakom ryggen på folk!
Istechetvåpunktnoll Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 20 Nov 2010, 23:34 simsalabim:Om vänskap var en människa hur skulle du bemöta den (människan) då?Motfråga, (ännu bättre imo)Om en människa var vänskap, hur skulle du då bemöta vänskapen?
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Nov 2010, 11:35 Jag skulle ha sex med den.
simsalabim Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Nov 2010, 13:18 Istechetvåpunktnoll:Motfråga, (ännu bättre imo)Om en människa var vänskap, hur skulle du då bemöta vänskapen? det var typ det jag menade... fast det du skrev var bättre skrivet
simsalabim Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 21 Nov 2010, 13:20 Gröna Vesslan:Ingen man kan lita på i alla fallOlycklig:Vänskap är oftast en lögn som går bakom ryggen på folk!Jasså?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 21 Nov 2010, 16:36 stereo total:Jag skulle ha sex med den.word