Aviseringar
Rensa alla

En fråga


Ämnesstartare

Ifall man står nära/nuddar en man så blir man ju upphetsad pga att det är en hane och man själv är hona= djuriska instinkter.

Vissa tjejer låtsas att de bara blir upphetsad av en viss kategori killar, tex årsmodell bara de i 20 årsåldern, men inte de i 60 årsåldern.
Är det för att de vill vara poulär/känner sig tvingade att säga så pga av samhällets nuvarande normer?
Kan de ärligt känna en skillnad i musen när de blickar ut över dessa herrar?
Det verkar totalt ologiskt.

Hur kan det finnas ett filtreringsilter inbyggt i djuriska instinkter?

Aja nu har jag letat upp högstadiebokens biologibok avsnitt sex och samlevnad för att finna svar. Där står:

"En man stimuleras sexuellt av att se en naken kvinna, en kvinna genom att hon blir smekt av en man."

Det innebär allstå att man smeker en man i ögonen genom att klä av sig naken, han får resning och man står 5 meter bort och vinkar.

Vidare: "Män och kvinnor kan också tända på de av samma kön, det kallas homosexuelitet. Man vet inte så mycket om orsakerna till homosexualitet, men utvecklingen under barnaåren kan ha blivit störd."

Jag fattar ännu mindre efter läst i denna boken.
Söker svar på denna fråga mest:
Kan de ärligt känna en skillnad i musen när de blickar ut över dessa herrar?


   
Citera
Ämnesstartare

Dimman_:

60 årsåldern

Det är inte naturligt att dras till en infertil man ;p


   
SvaraCitera

Dimman_:

kan ha blivit störd."

fan va irriterande -.-....

Ah ja, jag håller med dig till viss del, men samtidigt så är vi jävligt kapabla till att styra vilka vi blir kåta i.

MEN; om jag säger TEX äh jag gillar inte Goths, och en goth klär av sig framför mig och börjar försöka förföra mig så hade jag troligen gått med på det ändå, även om jag "inte gillar goths"

Men det finns många kulturer där folk tänder på tjockisar för att det är kulturellt och endast för att det är kulturellt, samma som vi tänder på smala folk, vilket är kulturellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir inte kåt av att stå brevid en man
jag blir kåt av att ha kroppskontakt med en attraktiv man.


   
SvaraCitera