Aviseringar
Rensa alla

En fråga om *kärlek*


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Vet inte om jag är kär i person eller kär i kärleken. Har ni varit med om detta? Hur vet man svaret?


   
Citera

nej och omöjligt 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera

24/7:
Ledsen

3293256_2.jpg


   
SvaraCitera

ja, jag har varit med om det. men jag insåg det först efteråt men det hann iofs inte utvecklas till något.  fortsätt träffa personen och känn efter om det är den som får det att pirra i magen eller om det bara är känslan av att ha någon.


   
SvaraCitera

pendu:
ja, jag har varit med om det. men jag insåg det först efteråt.  fortsätt träffa personen och känn efter om det är den som får det att pirra i magen eller om det bara är känslan av att ha någon.

nu ljuger du


   
SvaraCitera

FNÖ: nu ljuger du

ljuger om vadå


   
SvaraCitera

pendu:

ljuger om vadå

ditt liv


   
SvaraCitera

FNÖ: ditt liv

Förvirrad


   
SvaraCitera

FNÖ: ditt liv

varför anklagar du mig för att ljuga om mitt liv?


   
SvaraCitera

pendu:

varför anklagar du mig för att ljuga om mitt liv?

för att jag sket igår


   
SvaraCitera

Spelar det någon roll?


   
SvaraCitera

Om det är en person som du inte kan släppa och alla andra bleknar i jämförelse och framförallt om du vill mer än att bara knulla så är du kär i personen. Om du däremot har flera alternativ och kanske träffar på random person som du inte ens känner och omgående blir intresserad, då är du kär i kärleken. Det är iallafall så jag skulle tolka det.


   
SvaraCitera

Nachac:
Spelar det någon roll?

+1


   
SvaraCitera

Stekarn:
Om det är en person som du inte kan släppa och alla andra bleknar i jämförelse och framförallt om du vill mer än att bara knulla så är du kär .

Då är man besatt imo


   
SvaraCitera