Aviseringar
Rensa alla

en fråga som är seriös trots att den är kortfattad


Ämnesstartare

vad krävs för att det ska gå för tjejen när vi gör det? SERIÖSA SVAR TACK


   
Citera
smisk

Den kvinnliga orgasmen är en urban myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man gör det skönt för henne? [confused][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göööööööh
Var inte torr/hård om händerna, lär dig massera ffs, ha tillräcklgt stor för henne så hon känner den och sedan får hon fixa resten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer kan inte ha skönt under sex. Deras jobb i sängen är att lyssna på vad killen vill göra och lyda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

ha tillräcklgt stor

precis vad jag är rädd att jag inte har[sad]

Kablash__:

Tjejer kan inte ha skönt under sex. Deras jobb i sängen är att lyssna på vad killen vill göra och lyda.

seriöst snack sa jag jävla hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schtekare:

jävla hora

[no-no][no-no][mad]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Tjejer kan inte ha skönt under sex. Deras jobb i sängen är att lyssna på vad killen vill göra och lyda.

hahah nej nej[wink]

För det första måste tjejen känna sig lugn, avslappnad, trygg och säker med dig. (om det nu är första ggn hon/ni är ute efter en orgasm för hennes skull).

Min pojkvän försökte pulla mig till orgasm kanske 5-10 ggr innan han verkligen lyckades..

Dessutom ska det vara riktigt fuktigt/blött där nere på henne.

HON ska dessutom försöka våga öppna munnen = våga berätta vad du gör rätt/fel. (vilket oftast bara funkar om man känner varandra väl och är trygg med varandra).


   
SvaraCitera

schtekare:

vad krävs för att det ska gå för tjejen när vi gör det?

Men om du nu menar att det ska gå för henne under sexakten...
Så har jag tyvärr inga svar[sad]
Det där är nån jävla magi vissa tjejer har, att kunna komma under sex, om dom int pullar sig själva samtidigt dårå.

Annars har jag hört att många tjejer kommer oftast under analsex, det sitter nåt där bak tydligen som får tjejen att bli extra kåt å kommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Annars har jag hört att många tjejer kommer oftast under analsex, det sitter nåt där bak tydligen som får tjejen att bli extra kåt å kommer.

wow den var ny, och det är fan inte omöjligt, känner ingen som prövat analsex............och du kallar dig oerfaren?[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Annars har jag hört att många tjejer kommer oftast under analsex, det sitter nåt där bak tydligen som får tjejen att bli extra kåt å kommer.

Nej det är killar som gör, prostatan sitter där.

schtekare:

vad krävs för att det ska gå för tjejen när vi gör det? SERIÖSA SVAR TACK

Svaret är enkelt, fråga bruden vad hon gillar. Alla tjejer gillar olika saker, olika hårt och olika länge. De flesta tjejer som har lite vett brukar fatta att killar inte är tankeläsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Annars har jag hört att många tjejer kommer oftast under analsex, det sitter nåt där bak tydligen som får tjejen att bli extra kåt å kommer.

BS -.-


   
SvaraCitera

schtekare:

wow den var ny, och det är fan inte omöjligt, känner ingen som prövat analsex............och du kallar dig oerfaren?

Hmm.. du är ung med andra ord, vilekt jag iofs oxå är. Jag känner inte så extremt många heller som provat analsex.. men minst 2 tjejer (min pojkväns kompisars flickvänner) jag känner som njuter utav det. Dock så är det väldigt känsligt och absolut inget man ska tro man får positiva reaktioner på alltid om man erbjuder sin tjej det.
Haha.. jag gjorde det här nicknamet då jag VAR oerfaren;) Nåt år sen..

Andy91:

Nej det är killar som gör, prostatan sitter där.

Kan mycket väl vara sant.. det är min pojkvän som sagt den där informationen till mig, då hans bästa tjejkompisar säger hon endast komme under analsex. Han kanske dock fått informationen och tolkat den fel mellan könen:/

Andy91:

Svaret är enkelt, fråga bruden vad hon gillar. Alla tjejer gillar olika saker, olika hårt och olika länge. De flesta tjejer som har lite vett brukar fatta att killar inte är tankeläsare.

Det är inte så enkelt faktiskt! Tjejer är oftast blyga och osjälvsäkra, speciellt om dom är nybörjare i sexlivet. Tjejer är inte så duktiga på att berätta vad dom vill ha i sängen.. mest killen som fumlar, och försöker få ur henne, medan hon samtidigt bara känner sej pressad och stressad.. sånt där krävs tålamod.


   
SvaraCitera

Fråga henne.

Det är det bästa svar du kan få. (ok, möjligtvis att du kan såga upp huvudet och skicka elektriska impulser till precis rätt ställen i hjärnan för att påtvinga en orgasm, men det är minst sagt svårt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

medan hon samtidigt bara känner sej pressad och stressad.. sånt där krävs tålamod.

Well. Det beror på vad du har för prioriteringar i sängen, ifall du endast prioriterar dig själv och din egna orgasm så kommer hon nog känna så. Men snälla, du kan få orgasm på 5 sekunder ifall du vill, ibland behöver man tänka på andras njutning mer än ens egna, och ibland kan det bli en upphetsande faktor att veta att personen bredvid en njuter lika mycket som en själv. När du slickar henne kan du be henne slicka på din hand i den takt hon vill bli slickad, ifall man har sex för första gången är det bäst om hon rider, så hon får bestämma takten i början.

Sen behöver du inte fråga "Vad tycker du är skönt?" för det vet hon mest troligt inte själv. Fråga henne istället om hon gillar det du gör, försök få henne att svara ärligt.

Ifall ni döljer saker när det gäller andra saker, så är risken stor att hon kommer dölja saker i sexlivet också. Man behöver prata om saker, så enkelt är det.


   
SvaraCitera