Aviseringar
Rensa alla

En fråga till alla killar evnt. tjejer!


Ämnesstartare

Vad tycker ni folket?


   
Citera

gillar bara de som inte ser ut som mediastandard 1A med allt proportionerligt och sånt där nonsens


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker förvisso att alla bröst är snygga men att det är ledsamt att något så funktionellt som kvinnobröst (antar att tråden handlar om kvinnobröst) ska bli en utseendefråga. Kvinnor har större bröst för att vi har mjölkkörtlar, det ska inte finnas något tabubelagt/utseendefixerat/snyggt med dem. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Vad en individ tycker om bröst är lika varierande som en individs val av favoritmaträtt. Dvs, ingen tycker samma.


   
SvaraCitera
Kudhos

Konstiga alternativ.


   
SvaraCitera

time:
Tycker förvisso att alla bröst är snygga men att det är ledsamt att något så funktionellt som kvinnobröst (antar att tråden handlar om kvinnobröst) ska bli en utseendefråga. Kvinnor har större bröst för att vi har mjölkkörtlar, det ska inte finnas något tabubelagt/utseendefixerat/snyggt med dem. 

samma sak med manliga axlar


   
SvaraCitera

time: Tycker förvisso att alla bröst är snygga men att det är ledsamt att något så funktionellt som kvinnobröst (antar att tråden handlar om kvinnobröst) ska bli en utseendefråga.

Allt på kroppen fyller någon funktion och ser också ut på något vis, det ena eller det andra och allt helhet grejer


   
SvaraCitera

Morgonstjärna:

Allt på kroppen fyller någon funktion och ser också ut på något vis, det ena eller det andra och allt helhet grejer

Yes, evolutionen har format oss.


   
SvaraCitera

Jag är inte mycket för bröst. Men de ska vara proportionerliga med hennes övriga kropp. Absolut inte silikon!


   
SvaraCitera

vet inte

lite olika från person till person :d

måste typ se dom framför mej

oftast gillat små


   
SvaraCitera

Bryr mig inte om bröst, men om jag är tvingad att välja så väljer jag små.  


   
SvaraCitera

så länge dom är gosiga


   
SvaraCitera

Bryr mig inte om formen de har, gillar alla.


   
SvaraCitera

Armagedon:
Jag är inte mycket för bröst. Men de ska vara proportionerliga med hennes övriga kropp. Absolut inte silikon!

time:
Tycker förvisso att alla fötter är snygga men att det är ledsamt att något så funktionellt som fötter (antar att tråden handlar om fötter) ska bli en utseendefråga. Kvinnor har mindre fötter för att vi är mindre, det ska inte finnas något tabubelagt/utseendefixerat/snyggt med dem. 


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

Men samtidigt ligger skönheten ur betraktarens ögon. Så är det inom alla ämnen. 
Även om det viktigaste är att personen det berör mår bra och trivs med sig själv. 


   
SvaraCitera